جدایی مه لقا باقری و جواد عزتی قوت گرفت!

جدایی مه لقا باقری و جواد عزتی: مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت و تبریکات فراوانی را از طرف هنرمندان و هوادارانش دریافت نمود اما جواد عزتی همسر مه لقا باقری تا کنون به مناسبت تولد همسرش پست و استوری منتشر نکرده، همین امر باعث به راه اندازی موجی از شایعات در فضای مجازی شد و بار دیگر خبر جدایی این زوج هنرپیشه بر روی زبان ها افتاد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره شایعه جدایی مه لقا باقری و جواد عزتی بیشتر بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

شایعه جدایی مه لقا باقری و جواد عزتی

مه لقا باقری به مناسبت تولد 40 سالگیش صفحه خود را به روز کرد و در استوری به تبریکات تولدش پاسخ داد، در این استوری ها اما خبری از تبریک جواد عزتی مالک سریال زخم کاری 3 نبود.

مه لقا باقری در روز تولدش

همین امر گمانه زنی هایی از جدایی آنها در فضای مجازی را به راه انداخت، البته نداشتن حلقه ازدواج در دستان مه لقا باقری و جواد عزتی و شرکت نکردن این دو هنرمند با یکدیگر در اکران فیلم هایشان به این گمانه زنی ها قوت بخشیده. مه لقا باقری و جواد عزتی تا کنون واکنشی به حواشی اخیر زندگی خصوصیشان نشان نداده و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

ازدواج مه لقا باقری و جواد عزتی

مه لقا و جواد عزتی کارگردان تمساح خونی از سال 1385 ازدواج کرده اند و مه لقا 6 ماه از همسرش بزرگتر است و این زوج فرزندی ندارند.

فیلم های مشترک مه لقا باقری و جواد عزتی

آنها در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه با یکدیگر هم بازی بوده اند.

نوشته جدایی مه لقا باقری و جواد عزتی قوت گرفت! اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش هری پاتر در 34 سالگی با زنی که دو برابر خودش هیکل داره!+ عکس

بازیگر نقش هری پاتر دنیل جیکوب رَدکلیف (انگلیسی: Daniel Jacob Radcliffe؛ زادهٔ ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *