ثبت دومین درخواست برای عرضه ETF سولانا در آمریکا از سوی غول مالی ۲۱شیرز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری ۲۱شیرز (۲۱Shares) با ارائه فرم S-۱ به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، درخواست خود را برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات سولانا ارائه داده که یک حرکت استراتژیک در بازار ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود.

این دومین درخواست برای عرضه یک صندوق ETF اسپات سولانا در ایالات متحده است که پس از درخواست شرکت ون‌اک (VanEck) در اوایل این هفته ارائه می‌شود.

شرکت ۲۱شیرز با ثبت این درخواست در روز جمعه ۲۸ ژوئن، موقعیت خود را در میان متقاضیان صندوق‌های ETF ارزهای دیجیتال تقویت کرده است. در این میان، تصویب فرم S-۱ برای راه‌اندازی صندوق‌های ETF بسیار مهم است؛ زیرا به صادرکننده اجازه می‌دهد تا این محصول را لیست و معامله کند.

این درخواست‌ها واکنش مثبت فعالان بازار ارزهای دیجیتال، از جمله اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ را به همراه داشته است، با این حال، او معتقد است که هنوز برای پیش‌بینی زمان تصویب زود است.

خرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


بالچوناس در پستی اعلام کرد که احتمال تصویب صندوق ETF سولانا به شدت به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و تغییر رهبری SEC بستگی دارد، اما باید گفت که درصد تایید این احتمال امروز بیشتر از دیروز است.

تایید نهایی این درخواست‌ها یک نقطه عطف قابل توجه برای بازار کریپتو به شمار می‌رود و مسیرهای بیشتری را برای سرمایه‌گذاران نهادی جهت ورود به دنیای ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.

با توجه به ثبت چندین درخواست و انتظار برای تصمیم نهایی SEC، می‌توان پیش‌بینی کرد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری دیگر نیز به زودی اقدامات مشابهی را انجام خواهند داد.


منبع

بی‌این‌کریپتو




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آغاز به کار ETFهای اسپات اتریوم در بازار به تعویق افتاد! ماجرا از چه قرار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در جدیدترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *