تیم سازنده FC 25 نگران شایعات بازگشت بازی رسمی فیفا نیست

تیم سازنده EA Sports FC 25 – که امسال در تاریخ 27 سپتامبر عرضه می‌شود و ستاره انگلیسی، جود بلینگهام، روی جلد آن قرار دارد – نگران احیای احتمالی برند FIFA توسط توسعه‌دهنده دیگری نیست. فیفا هم در مورد جذب یک شرکت جدید برای ساخت یک بازی فوتبال جدید با برند خود پس از اتمام همکاری طولانی مدت با EA Sports در سال 2022 تردیدی نداشته است.

شایعاتی وجود دارد که مجوز FIFA اکنون توسط توسعه‌دهنده‌ای دیگر به دست آمده و برنامه‌هایی برای راه‌اندازی محصول جدید FIFA به موقع برای جام جهانی بعدی وجود دارد. این توسعه‌دهنده چه کسی می‌تواند باشد؟ خوب، گفته می‌شود که 2K، ناشر سری‌های ورزشی NBA 2K، PGA Tour 2K و WWE 2K، یکی از گزینه‌ها برای ساخت این بازی است. پس، آیا تیم فوتبال EA نگران رقیب جدید هستند؟ به طور خلاصه، خیر، اصلاً.

«ما از رقابت استقبال می‌کنیم» سم ریورا، تهیه‌کننده همکار EA Sports FC، هفته گذشته در رویداد پیش‌نمایش FC 25 به کریس تپسل از یوروگیمر گفت:

ما از رقابت استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنم این خوب است. برای همه خوب است. ما می‌خواهیم ببینیم بازی‌های فوتبال دیگر چه می‌توانند انجام دهند.

او همچنین ادامه داد:

اما آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که خلق یک بازی فوتبال جذاب و عمیق، سال‌ها زمان می‌برد. ما، به طور واقعی هر سال، تنها بر اساس بازخورد جامعه، هزاران تغییر کوچک و بزرگ را اعمال می‌کنیم. ما تلاش‌های متعددی انجام می‌دهیم و سرانجام به جایی می‌رسیم که می‌دانیم چگونه می‌توانیم این موارد را برطرف کنیم.

ریورا در ادامه خاطرنشان کرد: «اگر [EA Sports FC] 24 را با [FIFA] 14 مقایسه کنید – یک تفاوت 10 ساله – پیشرفت‌های زیادی وجود دارد. چیزهایی که بلافاصله می‌توانید ببینید. میزان باگ‌ها، مشکلاتی که [داشت]. بازی [اکنون] بسیار پرداخته‌تر است. و رسیدن به اینجا 10 سال زمان برد. پس در واقع زمان می‌برد. تکرار، دانستن خواسته‌های جامعه. این چیزها به خودی خود اتفاق نمی‌افتند. شما باید از آن‌ها بشنوید. آن‌ها به خودی خود ساخته نمی‌شوند. این فرآیند جالبی است که ما هر سال از آن عبور می‌کنیم.»

تهیه‌کننده آلتیمیت تیم، کارتیک ونکاتشان نیز در مورد ورود احتمالی و قریب‌الوقوع یک رقیب جدید در بازی‌های فوتبال بحث کرد:

فکر می‌کنم از دیدگاه یک توسعه‌دهنده، ما هیجان‌زده هستیم – خودمان هم طرفدار فوتبال هستیم. وقتی چیز جدیدی پیش می‌آید، ما همیشه هیجان‌زده می‌شویم. همیشه بازی‌های دیگری را امتحان می‌کنیم. نگاه‌های مختلفی را می‌بینیم. من مثل اینم که ‘اوه، آن‌ها اینطور به آن نگاه کرده‌اند’. ما درباره‌اش چه فکر می‌کنیم؟

او همچنین ادامه داد: «و همچنین – نمی‌دانم، سالم است؟ آمریکاییِ درونم فکر می‌کند که وقتی رقابت وجود دارد سالم است؟ [من] بیشتر از قبل انرژی گرفته‌ام، تا اینکه… ‘آیا نگرانم؟’ نه، واقعاً نه.»

تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 25 روز گذشته مشخص شد. این بازی هفت روز زودتر در اختیار خریداران نسخه آلتیمیت قرار می‌گیرد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویدیو جدید Frostpunk 2 با محوریت جمع‌بندی اطلاعات بازی

جدید‌ترین ویدیو از بازی Frostpunk 2، به جمع‌بندی تمام اطلاعات ارائه‌شده از آن می‌پردازد.  زمان زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد