تیم احمد نور و چهار بازی دوستانه در صربستان


کد خبر : 2052005 |
11 تیر 1403 ساعت 09:53 |
342 بازدید |

0
دیدگاه


الوحده قصد دارد تا اردوی خارج از کشور خود را در صربستان برگزار کند.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه البیان در شماره امروز خود از برنامه‌های تیم احمد نوراللهی برای فصل جدید خبر داد. البیان نوشت که الوحده برنامه آماده‌سازی خود را برای فصل جدید ۲۰۲۴ – ۲۰۲۵ که در آگوست آینده آغاز می‌شود، مشخص کرده است. این تیم روز جمعه آینده با انجام آزمایش‌های پزشکی بازیکنان به مدت دو روز آغاز به کار خواهد کرد.

ضمن اینکه تیم در تاریخ ۷ ژوئیه به صربستان سفر می‌کند تا اردوی خارج از کشور را برای آماده‌سازی فصل جدید برگزار کند و در تاریخ ۲ آگوست به امارات بازخواهد گشت.

الوحده در صربستان چهار مسابقه دوستانه با باشگاه‌هایی در سطوح مختلف برگزار خواهد کرد تا بازیکنان از لحاظ بدنی و فنی آماده شوند و سپس به کشور بازگشته و تمرینات آماده‌سازی را تکمیل کنند.

مدیریت باشگاه در تلاش است تا پس از جدایی سرمربی صربستانی خود، گوران توویگدزیچ، پرونده سرمربی جدید را برای هدایت تیم به پایان برساند. مدیریت باشگاه رزومه‌های زیادی از مربیان را بررسی کرده است و چندین نام برجسته از جمله ادوارد یوردانسکو، سرمربی تیم ملی رومانی در جام ملت‌های اروپا، مورد توجه قرار گرفته‌اند. اما هنوز تصمیم نهایی در مورد سرمربی اتخاذ نشده است و مذاکرات با خاویر آگیره، سرمربی سابق تیم، که کاندیدای بازگشت به الوحده بود، به نتیجه نرسیده است.

همچنین، با توجه به جدایی تعداد زیادی از بازیکنان در پایان فصل گذشته، مدیریت الوحده به دنبال جذب بازیکنان جدید است و تمرکز بیشتری روی عقد قرارداد با بازیکنان مقیم قرار دارد. اسماعیل مطر کاپیتان تیم بازنشسته شد، آلان مارکز برزیلی، فارس جمعه، خالد بطی، محمود خمیس، باکایف روسی، عبدالرحمن صالح و عبدالله الکربی نیز تیم را ترک کردند. الوحده دو قرارداد پس از پایان فصل گذشته بسته است و در انتظار اعلام رسمی آن‌هاست.


منبع :www.varzesh3.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

توقع برنامه از ما نداشته باشید؛  رأی سلبی بدهید(!) (خبر ویژه)

      داود سوری، محمد طبیبیان، موسی غنی‌نژاد، فرهاد نیلی و مسعود نیلی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *