تیزر فیلم F1 با هنرنمایی برد پیت منتشر شد

به تازگی تیزری برای فیلم سینمایی F1 منتشر شده که در آن، برد پیت نقش راننده فرمول یک را بازی می‌کند.

جدیدترین اثر سینمایی تولید شده توسط استودیو اپل فیلم F1 است که اثری سینمایی حول محور مسابقات فرمول یک به شمار می‌رود و حالا نیز تیزری برای این اثر سینمایی منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد و هیجان و تنش این مسابقات را به تصویر می‌کشد.

این فیلم قرار است تابستان سال آینده میلادی روی پرده سینماها اکران شود و داستان آن نیز حول محور تیمی خیالی به نام APXGP است. راننده‌های این تیم نیز سانی هیز با بازی برد پیت و راننده تازه‌کار جاشوا پیرس با بازی دامسون ادریس هستند. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به بازیگر برنده جایزه اسکار خاویر باردم، کری کندن، توبیاس منزیس، سارا نیلز، کیم بودنیا و سامسون کایو اشاره کرد.

همزمان با مسابقه جایزه بزرگ بریتانیا، استودیو اپل تیزری را برای این اثر سینمایی منتشر کرده که در بالا می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. سکان کارگردانی این فیلم را جوزف کوزینسکی در دست دارد و راننده فرمول یک لوئیس همیلتون نیز یکی از تهیه‌کننده‌های آن است. حضور وی نیز سبب شده تا عوامل سازنده فیلم به پیست واقعی و رویدادهای مهم فرمول یک دسترسی داشته باشند و بتوانند روند فیلم را با واقع‌گرایی بیشتری فیلم‌برداری کنند.

فیلم‌برداری این اثر سینمایی در مسابقات بعدی فرمول یک ادامه خواهد داشت و بنابر گفته‌ها، عوامل سازنده فیلم در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان، مکزیک، لس آنجلس و ابوظبی نیز حضور خواهند داشت و فیلم‌برداری این فیلم را انجام خواهند داد.

این اثر سینمایی قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی (۴ تیر ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: racefans


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اعلام وضعیت فیلم Heat 2 توسط مایکل مان

فیلم Heat 2 دنباله‌ای بر یکی از افسانه‌ای‌ترین ساخته‌های تاریخ سینما به شمار می‌رود که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *