تیزر جدید از فصل دوم سریال Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شد

ویدیو جدید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به پشت صحنه خلق حلقه‌های قدرت می‌پردازد.

شبکه آمازون پرایم ویدیوی جدید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را منتشر کرده است. تمرکز ویدیو روی نمایش و پشت صحنه ساخت حلقه‌های قدرت در طول فصل دوم سریال است و تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فصل دوم سریال نیز نمایش داده می‌شود.

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان فصل دوم: «سائورون بازگشته است. او توسط گالادریل بدون ارتش یا متحد مانده است. حالا ارباب تاریکی که در حال ظهور مجدد است باید برای بازسازی قدرت خود و نظارت بر ساخت حلقه‌های قدرت که به او اجازه می‌دهد همه مردم سرزمین میانه را به اراده شوم خود ببندد، به حیله‌گری خود متکی باشد. فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت که براساس نگاه حماسی و جاه‌طلبانه فصل اول ساخته شده حتی محبوب‌ترین و آسیب‌پذیرترین شخصیت‌های خود را نیز به سمت جزر و مدی از تاریکی فرو می‌برد و هر کدام را به چالش می‌کشد تا جایگاه خود را در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای در آستانه وقوع فاجعه است پیدا کند.

الف‌ها و کوتوله‌ها، اورک‌ها، انسان‌ها، جادوگران و هارفوت‌ها با تحت فشار قرار گرفتن دوستی‌ها و شروع نابودی پادشاهی‌ها، نیروهای خیر هرچه بیشتر برای حفظ آنچه برایشان مهم‌تر از هر چیزی دیگری است تلاش می‌کنند.»

مورفید کلارک در نقش گالادریل، لنی هنری در نقش سادوک باروز، سارا زوانگوبانی در نقش ماریگولد برندی‌فوت، دیلان اسمیت در نقش لارگو برندی‌فوت، مارکلا کاوناخ در نقش النور برندی‌فوت، رابرت آرامایو در نقش الروند، بنجامین واکر در نقش گیل‌گالاد و اسماعیل کروز کوردوا در نقش آروندیر از جمله بازیگران سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power هستند.

فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در تاریخ ۸ شهریور از شبکه آمازون پخش می‌شود.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/370322-rings-of-power-season-2-video-forge/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه هولو از تمدید زودهنگام سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد