تیاگو موتا: حضور روی نیمکت یوونتوس را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم

طرفداری | تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس می‌خواهد تیمش پس از هر بازی شاد و مفتخر باشد.

تیاگو موتا امروز برای نخستین بار پس از امضای قرارداد سه ساله با یوونتوس، به عنوان سرمربی جدید این تیم در کنفرانسی خبری حاضر و معارفه شد. تیاگو موتا در این کنفرانس خبری گفت:

اول از همه، از شما بابت حضور در اینجا ممنونم. خوشحال و خوشنودم که سرمربی این باشگاه تاریخی و جاه‌طلب هستم و معتقدم که چرخه‌ای جالب را آغاز خواهیم کرد. چند روز اول فوق العاده بود. ساختار فوق العاده و افرادی شایسته را در این باشگاه یافتم که به من کمک می‌کنند. از هواداران بابت استقبال گرمشان متشکرم. بسیار خوشحالم که اینجا در کنار شما هستم.

می‌خواهم پس از هر بازی شاهد تیمی مفتخر و خوشحال باشم. این یعنی باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. این چیزی است که می‌خواهم هر بار ببینم. با مسئله پیروزی موافقم؛ این برای همه تیم‌های برتر به یک شکل است. در قبال این مسئله احساس مسئولیت می‌کنم اما این یک مسئولیت عالی است. این نقش و وظیفه را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم. می‌خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم و اشتیاق و انگیزه خود را به تیم منتقل کنم. می‌خواهیم با بهترین عملکرد خود در هر بازی حاضر شویم و مقابل همه رقابت کنیم. این تفکر امروز من است. حضور روی نیمکت یوونتوس مسئولیت زیبایی است که با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم.

  • چرا یوونتوس را انتخاب کردید و اهداف کوتاه مدت شما چیست؟

این یک باشگاه تاریخی و جاه‌طلب است. در لحظه درستی به این باشگاه آمدم. چرخه عالی و جالبی در پیش خواهد بود. باید به خوبی آماده شویم. در مقطع مهمی از فصل قرار داریم، پس برای رقابت در بالاترین سطح در هر بازی، باید کاملاً متمرکز و آماده باشیم. این‌ها اهداف فعلی ما هستند، سپس خواهیم دید.

  • وقتی به یوونتوس آمدی، با چه چیز غیرمنتظره‌ای مواجه شدی؟

می‌دانستم به باشگاهی فوق‌العاده می‌آیم. ساختارهای ما بسیار عالی هستند و هر چیزی که برای انجام کاری بزرگ نیاز داریم را در اختیار داریم. با اشتیاق و انرژی مثبت این سه سال را سپری می‌کنیم و سعی داریم بیشترین بازی ممکن را انجام دهیم و این یعنی تیم خوب پیش می‌رود.

انتقادها بخشی از کار ما هستند و باید آن‌ها را بپذیریم. ولاهوویچ بازیکنی برتر است اما قطعاً استعداد به تیم و روحیه تیمی نیاز دارد. شکی ندارم که او و دیگر بازیکنان، فصلی فوق العاده را با پیشرفت تیم سپری خواهند کرد.

  • سرمربی‌های شما در دوران بازی؟

مورینیو و گاسپرینی سرمربیان بااستعدادی هستند. کار کردن زیر نظر آن‌ها و دیگر سرمربیان و یادگیری از آن‌ها، باعث افتخار بود. من نیز می‌خواهم این شور و علاقه را به عنوان سرمربی به بازیکنانم منتقل کنم. از همه آن‌ها ممنونم. از هر یک چیزهایی یاد گرفتم و امروز با ایده‌ها و تفکرات خود پیش می‌روم و امیدوارم بتوانیم عملکردی عالی داشته باشیم.

مدیران ما پاسخ دادند. سطح بالاست، ما فقط بازیکنان قوی داریم و این در مورد او نیز صدق می‌کند.

امروز ما کاپیتانی فوق‌العاده داریم، دنیلو. دوست دارم او را از همین الان اینجا داشته باشم اما او نیز به تعطیلات و استراحت نیاز دارد. دنیلو باید با ذهنی آسوده و انرژی زیاد به تیم بازگردد. اکنون من خوشحالم که کاپیتانی مانند دنیلو داریم و امیدوارم او زود به تیم بازگردد تا برای فصلی عالی آماده شویم.

  • نقش کنان ییلدیز؟

دو روز پیش او را دیدم. به نظرم او فردی عالی است، درست مانند بقیه. با توجه به چیزی که دیدم، او می‌تواند در هر نقشی بازی کند. وقتی کسی تمایل به رشد و استعداد داشته باشد، فقط می‌تواند پیشرفت کرده و به تیم کمک کند.

او امروز بخشی از تیم است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که او بسیار عالی تمرین می‌کند.

به عنوان یک دوست، اگر او در جای دیگری خوشحال است، من نیز بسیار خوشحال خواهم شد. مدت زیادی است که او را می‌شناسم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

او از همه نظر می‌تواند پیشرفت کند. او بازیکنی جوان و عالی است و روی بازی کردن تمرکز کرده‌است. با او خوشحالم. او قراردادی جدید امضا نکرد، میرتی مسئولیتی بزرگ را پذیرفت و امضا کرد. خوشحالم که در کنار ماست، او قطعاً به ما کمک خواهد کرد.

  • داگلاس لوئیز؟

او بازیکنی فوق‌العاده است. در جذب او عملکرد خوبی داشتیم. او برای برزیل بازی می‌کند و این چیز کمی نیست. او فصل مهمی داشت، با تیمی که در بین گزینه‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان نبود، موفق به رسیدن به این مهم شد. او بازیکنی کامل است که می‌تواند به راحتی به سبک بازی ما عادت کند. او باید بتواند که نقش خود را در طول بازی تغییر دهد و از نظر دفاعی، همه چیز به رقیب ما بستگی دارد.

  • فاصله با اینتر؟

گذشته، گذشته است. باید روی زمان حال و آماده سازی عالی تیم تمرکز کنیم. باید آماده باشیم تا وقتی فصل آغاز شد، اثبات کنیم که می‌توانیم رقابت کنیم.

او بازیکن ما نیست و در مورد بازیکنان سایر تیم‌ها صحبت نمی‌کنم.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2493483

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

واکنش معاون عارف به تازه ترین جنجال حمیدرضا عارف – خبرگزاری تابناک

به گزارش همشهری آنلاین ، امروز مراسم تودیع و معارفه وزرای ارتباطات با حضور معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد