تپ سواپ کی لیست می‌شود؟ + پاسخ به مهم‌ترین سوالات درباره TAPS

همان‌طور که همه‌مان احتمالاً اطلاع داریم، تپ سواپ TapSwap از موفق‌ترین بازی‌های تلگرامی و کلیکی دیگری مانند همستر کامبت و برادر بزرگشان نات کوین الهام گرفته شده است. اکنون پاسخ به این سوال که «لیست‌شدن تپ سواپ چه زمانی و در کدام صرافی اتفاق می‌افتد؟» برای کاربران فعال این بازی، مهم تلقی می‌شود. در این مقاله به مهم‌ترین سوالات در رابطه با لیست‌شدن تپ سواپ و توکن TAPS جواب خواهیم داد.

تپ سواپ هم مانند انواع از بازی‌های تلگرامی از ویژگی‌های مربوط به جامعه‌ها و تعامل در تلگرام برای ایجاد یک تجربه جذاب استفاده می‌کنند. برای مثال همستر کامبت Hamster Kombat روی اداره‌کردن یک صرافی ارزهای دیجیتال و مجازی و افزایش پرافیت و سکه تمرکز دارد، اما تپ سواپ با شباهت بسیار زیادی به نات کوین، با یک فعالیت ساده یعنی کلیک‌کردن یا به‌اصطلاح TAP کردن، به کاربران گسترده خود توانایی استخراج سکه‌های TAPS را می‌دهد.

تپ سواپ (توکن TAPS) کی لیست می‌شود؟

تاریخ عرضه توکن تپ سواپ (TapSwap) و لیست‌شدن تپ سواپ و توکن TAPS، به ۱ جولای ۲۰۲۴ میلادی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) معوق شده است. با این اوصاف تنها یک هفته برای جمع‌آوری هرچه بیشتر سکه‌های تپ سواپ وقت دارید!

این تاخیر در لیست‌شدن تپ سواپ به دلیل کشف ربات‌هایی است که به‌طور ناعادلانه و فضایی (!) سکه‌های درون بازی به دست می‌آوردند و باعث خدشه‌دارشدن روند عادلانه توزیع توکن شده بودند. این تعویق به تیم TapSwap اجازه می‌دهد تا این ربات‌ها را شناسایی و مسدود کند و توزیع عادلانه توکن‌های TAPS را تضمین نماید.

تقریباً یک هفته تا تاریخ لیست‌شدن توکن تپ سواپ در صرافی‌ها مانده است!

در ابتدا، استخر راه‌اندازی برای ۳۰ می ۲۰۲۴ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) تعیین شده بود، اما برای رسیدگی به این مسائل و ایجاد یک محیط راه‌اندازی عادلانه‌تر به تعویق افتاد. با همه این تفاسیر انتظار می‌رود که رویداد لیست‌شدن تپ سواپ مدتی پس از راه‌اندازی استخر توکن TAPS در ۱ جولای (۱۱ تیر) باشد. همان‌طور که در مورد نات کوین اتفاق افتاد، ممکن است بین راه‌اندازی استخر و فهرست‌شدن، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها نیز فاصله زمانی وجود داشته باشد.

پاسخ به سوالاتی مهم درباره لیست‌شدن تپ سواپ

تپ سواپ در کدام صرافی لیست خواهد شد؟

یک نظرسنجی در صفحه X (توییتر) پروژه تپ سواپ نشان می‌دهد که صرافی بای‌بیت (Bybit) ممکن است اولین صرافی‌ای باشد که توکن تپ سواپ یا TAPS را لیست می‌کند.

ارزش تپ سواپ از چیست؟

مانند هر میم کوین یا پروژه Tap to Earn دیگر مانند میم‌فای، همستر کامبت یا دات کوین که درحال‌حاضر در حال استخراج با ضربه‌زدن است، تپ سواپ نیز تا زمانی که توکن TAPS در پلتفرم‌های صرافی‌ها برای معامله لیست نشود، ارزشی رسمی ندارد. در واقع تیم پروژه با نحوه توزیع توکن یا اقتصاد توکن این پروژه، بر قیمت آن تاثیرگذار خواهند بود.

اقتصاد توکنی تپ سواپ چگونه خواهد بود؟

عرضه کل TAPS، یک میلیارد واحد از این توکن خواهد بود. از این میزان، ۵۰۰ میلیون توکن (۵۰%) توکن TAPS به اعضای فعال جامعه اختصاص خواهد یافت.

علاوه بر این، ۳۰۰ میلیون توکن (۳۰%) برای توسعه پلتفرم، تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و بازاریابی اختصاص داده شده است. ۱۰۰ میلیون توکن (۱۰%) نیز به تیم توسعه و بنیان‌گذاران اختصاص داده خواهد شد که این توکن‌ها برای اطمینان از همسوئی با منافع جامعه، به‌مدت چهار سال قفل شده و عرضه نخواهند شد.

۱۰٪ باقی‌مانده نیز از مشاوران، بازاریابی و افزایش نقدینگی پشتیبانی خواهد بود. طبق نقشه راه پروژه، راه‌اندازی توکن بخشی از فاز دوم پروژه بوده است.

میزان تخصیص درصد تعداد توکن TAPS
جامعه ۵۰% ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
توسعه پلتفرم و بازاریابی ۳۰% ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تیم و بنیان‌گذاران ۱۰% ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (قفل‌شده برای ۴ سال)
مشاوره و نقدینگی ۱۰% ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
توکنومیکس تپ سواپ

استخراج تپ سواپ کی متوقف می‌شود؟

استخراج تپ سواپ با کلیک‌کردن ممکن است در ۱ جولای ۲۰۲۴ میلادی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) یا قبل از آن متوقف شود، اما مدت زمانی برای برداشت درآمدها، استیکینگ یا یا هودل‌کردن نیاز است.

چگونه متوجه شویم که چقدر از تپ سواپ درآمد داشته‌ایم؟

در حال حاضر، تا زمانی که این توکن به‌طور رسمی برای معاملات در صرافی‌ها فهرست نشود، دانستن این که چقدر از کلیک‌کردن درآمد داشته‌اید، غیرممکن است.

در مورد نات کوین، سکه‌های NOT که در حین استخراج انباشته شده بودند، مستقیماً به همان نسبت یک‌‌به‌یک به توکن‌های NOT و بعد از راه‌اندازی تبدیل نشدند. توزیع واقعی توکن‌های NOT توسط مجموعه‌ای از عوامل مانند کل توکن‌های استخراج‌شده توسط همه کاربران، سهم کاربر و تخصیص میزان ایردراپ تعیین می‌شد. ممکن است رویکرد مشابهی توسط تپ سواپ دنبال شود.

تپ سواپ بر روی کدام بلاک چین عرضه خواهد شد؟

ممکن است تپ سواپ بر روی بلاک چین سولانا راه‌اندازی نشود. توسعه‌دهندگان هنوز تایید نکرده‌اند که این بازی تلگرامی از کدام بلاک چین استفاده خواهد کرد. بااین‌حال بلاک چین تلگرام (TON) محتمل‌ترین گزینه است.

آیا تپ سواپ کلاهبرداری یا اسکم است؟

در حال حاضر، تشخیص این که تپ سواپ یک کلاهبرداری است یا نه، غیرممکن است. با این حال، کلاهبرداری از بیش از ۲۹ میلیون نفر کار سختی به‌نظر می‌رسد. با این وجود، همچنان توصیه می‌شود که خودتان تحقیق کنید (DYOR).

The post تپ سواپ کی لیست می‌شود؟ + پاسخ به مهم‌ترین سوالات درباره TAPS appeared first on ارزدیجیتال.


منبع: https://arzdigital.com/tapswap-listing-date/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ایران سکه‌های همستر کمبات را به پول تبدیل کنیم؟

گجت نیوز همستر کمبات (Hamster Kombat) به‌زودی به‌عنوان یک ارز دیجیتال لیست می‌شود و اگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *