تولید یک میلیون تن کاتد مس تا پایان برنامه هفتم توسعه دست‌یافتی است · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، حسین مدرس خیابانی در جلسه کمیته راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران که با حضور اعضا برگزار شد، اظهارکرد: کمیته راهبردی در شرکت ملی صنایع مس ایران یک کمیته تشریفاتی نیست و باید درباره همه مسائل کلان شرکت، راهبردهای آتی و عملیاتی، بایدها و نبایدها در همه حوزه‌های مأموریتی شامل تولید و عملیات، منابع انسانی، بازرگانی و سایر حوزه‌ها نظر و پیشنهاد ارائه کند.

وی افزود: ما انتظار داریم اعضای این کمیته در بحث تولید، فروش، ساخت داخل، توانمندسازی نیروی انسانی و به طور کلی جهت‌گیری‌های اصلی شرکت ملی صنایع مس اثرگذار بوده و نقشی کلیدی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع تولید یک میلیون تن کاتد مس در یک افق و چشم‌انداز برنامه‌ریزی‌شده و حتما دست‌یافتنی است، افزود: اگرچه که رسیدن به این سطح تولید تا پایان برنامه هفتم توسعه ممکن است با سختی‌ها و مشکلاتی همراه شود اما مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران این هدفگذاری را در پیش دارد و حتما با قدرت به سمت تحقق آن حرکت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: طرح تولید یک میلیون تن کاتد مس حتما باید دارای پیوست‌های‌ فناوری، مالی، منابع انسانی و همچنین پیوست فرهنگی و مسئولیت اجتماعی باشد. لذا کمیته راهبردی با ارائه پیشنهادهای کاربردی، در تدوین این پیوست‌ها مشارکت کنند./روابط عمومی مس پرس




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذب ۱۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در کشور · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، علی فکری رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد