تولید بازی Star Wars Outlaws به پایان رسید

در حالی که هنوز دو ماه تا انتشار جهانی بازی Star Wars Outlaws باقی مانده، ظاهرا روند توسعه آن به پایان رسیده است. این بازی قرار است تا در تاریخ 30 آگوست (9 شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

اکثر بازی‌ها معمولا چند هفته قبل از انتشار، روند ساخت خود را به پایان می‌رسانند و اصطلاحا، گلد می‌شوند. اگر یک بازی زودتر از این موعد ساختش تمام شود، معمولا به این معنی است که روند توسعه خوبی داشته است. رکورد این موضوع، دست بازی Final Fantasy XVI است که سه ماه قبل از انتشار گلد شد.

عموما، زمانی که یک بازی وارد این فاز می‌شود، یعنی آماده تحویل و تکثیر برای توزیع فیزیکی و دیجیتالی است. این روزها، برخی استودیوها کاملا از انتشار فیزیکی بازی‌هایشان صرف نظر می‌کنند. موضوعی که کاملا به نفع فروشگاه‌های دیجیتالی است. به هر حال، بعد از مرحله گلد شدن، کار توسعه دهندگان ادامه دارد و آنان همچنان روی بهبودهایی برای بازی کار می‌کنند. بهبودهایی که اغلب در قالب پچ روز اول عرضه، برای بازی مذکور منتشر می‌شوند.

همین موضوع نشان می‌دهد که احتمالا، هنوز کار Massive Entertainment روی این بازی به پایان نرسیده است. با گلد شدن بازی به این زودی، توسعه دهندگان فرصت بیشتری برای کار روی بهبودها و آپدیت‌های Star Wars Outlaws خواهند داشت.

اطلاعاتی درباره Star Wars Outlaws

بازی جدید جنگ ستارگان، با موتور بازیسازی اختصاصی Massive، یعنی Snowdrop engine، ساخته شده است. موتوری که طبق گفته سازندگان، می‌تواند ویژگی انتقال بی وقفه از سیاره‌ها به فضا را، ممکن کند. روی PC، بازی از تکنولوژی NVIDIA DLSS 3.5 استفاده خواهد کرد. تکنولوژی که عملکرد و جلوه‌های بصری بازی را بهبود خواهد داد.

از نظر داستانی، این بازی بین فیلم‌های The Empire Strikes Back و Return of the Jedi جریان خواهد داشت. ظاهرا، این مورد پیشنهاد کمپانی Lucasfilm (خالق مجموعه Star Wars) بوده است. چرا که از نظر آنان، این فضای مناسبی را برای روایت داستان یک مجرم در دنیای جنایتکاران کهکشان است.

Star Wars Outlaws که اولین بازی جهان باز تاریخ این سری خواهد بود، اولین بار در سال 2022 به طور رسمی معرفی شد. آن اوایل، افشاگرانی همچون تام هندرسون (Tom Henderson) معتقد بودند که بازی تا سال 2025 منتشر نخواهد شد. اما یوبیسافت سال گذشته رسما تایید کرد که Outlaws را در اوایل 2024 منتشر خواهد کرد. با این حال، برای توسعه کامل‌تر این عنوان، سازندگان تصمیم گرفتند تا با تاخیری کوچک، آن را در 30 آگوست امسال منتشر کنند.

منبع: WCCFTech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا سامسونگ گلکسی S23 FE سامسونگ ضدآب است؟

موردی که باید برای خرید گوشی سامسونگ s23 در نظر داشته باشید، قابلیت ضد آب این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *