توسعه بازی سه‌ بعدی جدید Double Dragon شروع شده است

استودیو Arc System Works روی توسعه بازی سه‌بعدی جدیدی از سری بیت‌-ام‌-آپ Double Dragon کار می‌کند.

طبق جدیدترین مقاله منتشر شده در نشریه ژاپنی فامیتسو، استودیو Arc System Works قصد دارد با توسعه بازی سه‌بعدی جدیدی به احیای مجموعه اکشن و مبارزه‌ای Double Dragon بپردازد. باتوجه‌به تجربه تیم سازنده در توسعه بازی‌های مبارزه‌ای، بازی Double Dragon آینده تجربه‌ای وفادار به سبک اکشن نسخه‌های قدیمی را ارائه می‌کند و در کنار آن از ویژگی‌های مدرن‌تری ازجمله طراحی مجدد مدل شخصیت‌ها به‌صورت سه‌بعدی برخوردار خواهد بود.

استودیو Arc System Works سازنده بازی‌های مبارزه‌ای محبوبی ازجمله Guilty Gear Strive، Dragon Ball FighterZ و Granblue Fantasy Versus است و همین موضوع باعث هیجان بیشتر طرفداران برای احیای سری Double Dragon خواهد شد. به‌گفته فامیتسو بازی جدید برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس برنامه‌ریزی شده است.

بازی Double Dragon اورجینال اثری موفق در ژانر مبارزه‌ای آرکید بود که توانست به محبوبیت سبک بیت-ام-آپ در دهه ۱۹۸۰ کمک زیادی کند. استودیو Arc System Works در سال ۲۰۱۵ امتیاز این سری را خریداری کرد و کمی بعد بازی Double Dragon 4 را با کمک جمعی از توسعه‌دهندگان بازی‌های اورجینال ازجمله کیشیموتو یوشیهیسا توسعه داد. بااین‌حال بازی مذکور به یک شکست تمام‌عیار تبدیل شد و امتیاز متاکریتیک آن روی پلی استیشن 4 به عدد ۴۹ رسید. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم سازنده برای احیای سری Double Dragon چه برنامه‌ای دارد.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369778-new-3d-double-dragon/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نام احتمالی دومین بسته الحاقی استارفیلد لو رفت

اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که بسته الحاقی سال آینده استارفیلد احتمالا Starborn نام دارد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد