توزیع ۵.۳ میلیارد NOT؛ شانس دوباره برای استخراج نات کوین

توسعه‌دهندگان نات کوین اعلام کرده‌اند که ۵ درصد از کل عرضه NOT را بین کاربران جدید خود توزیع می‌کنند. قیمت ووچر ۱۰٬۰۰۰ NOT در پلتفرم «getgems.io» به ۱۲ تا ۱۷ توکن TON (معادل تقریباً ۹۴ تا ۱۲۴ دلار) رسیده‌ است.

خلاصه خبر

  • ۵ درصد از عرضه کل NOT قرار است در ازای استیکینگ بین معامله‌گران توزیع شود.
  • این ۵ درصد برابر با بیش از ۵.۲ میلیارد توکن نات کوین است.

به گزارش بی‌این کریپتو، ۵ درصد از عرضه کل NOT قرار است در ازای استیکینگ بین معامله‌گران توزیع شود. یکی از این پلتفرم‌ها ولت ارن (Wallet Earn) تلگرام است که تا ۲۵ مه (۵ خرداد) در ازای استیک کردن تون کوین‌ ۱ میلیارد ‌نات کون بین کاربران خود توزیع می‌کند.

علاوه بر این پلتفرم بایننس لانچ‌پول (Binance Launchpool) تا ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) در ازای استیک کردن BNB یا FDUSD بیش از ۳ میلیارد توکن نات‌ کوین را بین کاربرانش توزیع خواهد کرد. پلتفرم اوکی‌اکس جامپ‌استارت (OKX Jumpstart) هم تا ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) در ازای استیک کردن تون کوین‌ بیش از ۱.۲ میلیارد توکن نات کوین را بین کاربران خود توزیع می‌کند.

شایان ذکر است که نات کوین در ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) در صرافی‌هایی مثل بایننس، بای‌بیت و اوکی‌اکس فهرست می‌شود. در زمان نگارش این متن، ووچر ۱۰٬۰۰۰ NOT با قیمت متوسط ۱۲ تا ۱۷ توکن TON در پلتفرم getgems.io معامله می‌شوند. ارزش دلاری این ووچرها تقریباً ۹۴ تا ۱۲۴ دلار است. شایان ذکر است که این بازی تلگرامی بیش از ۳۴ میلیون کاربر دارد.

قیمت ووچرهای نات کوین

نوشته توزیع ۵.۳ میلیارد NOT؛ شانس دوباره برای استخراج نات کوین اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راه‌اندازی توکن تپ سواپ دوباره به تعویق افتاد

توسعه‌دهندگان تپ سواپ بعد از اعتراض شدید کاربرانشان، اطلاعیه جدیدی را منتشر و اعلام کردند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *