توربو سوار بر موج صعودی توکن‌های هوش مصنوعی؛ رشد ۳۰ درصدی TURBO فقط در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با پیشرفت‌های فناوری هوش مصنوعی و افزایش تقاضا برای آن، ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به عنوان یک بخش پرپتانسیل وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده‌اند.

هوش مصنوعی و توکن‌های این حوزه با روش‌های مختلفی، به ویژه در زمینه پیش‌بینی قیمت، قصد کمک به تریدرها را دارند. با وجود اینکه پیش‌بینی‌های قیمت ممکن است همیشه دقیق نباشند، اما همچنان اهمیت خود را حفظ کرده‌اند.

طبق داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، در حال حاضر ارزش کل بازار توکن‌های هوش مصنوعی ۲۸.۷ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آنها ۲.۳ میلیارد دلار است.

علی‌رغم اینکه بازار کلی ارزهای دیجیتال با رکود نسبی مواجه است، توکن‌های بخش هوش مصنوعی بازدهی بالایی را ایجاد کرده‌اند و توربو (TURBO) یکی از پیشتازان این روند است.

قیمت توربو پس از افزایش بیش از ۲۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۵۳ دلار رسیده است. در همین زمان، ارزش بازار توربو نیز با افزایش بیش از ۲۷ درصدی در محدوده ۳۳۸.۴۸ میلیون دلاری قرار دارد.

این رشد چشمگیر با افزایش فعالیت در شبکه همراه بوده است، به طوری که حجم معاملات توربو با افزایش قابل‌توجه ۱۰۷ درصدی به ۱۱۷.۴۵۳ میلیون دلار رسیده است.

این یک بهبود قابل توجه برای توربو به حساب می‌آید؛ چرا که این ارز دیجیتال از زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۹۷۸ دلار در اواخر ماه می، با روند نزولی مواجه شده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توربو سوار بر موج صعودی توکن‌های هوش مصنوعی؛ رشد ۳۰ درصدی TURBO فقط در یک روز! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *