تنظیمات اتصال فلش به گوشی سامسونگ چگونه انجام می‌شود؟

متصل کردن فلش مموری به گوشی، یکی از چالش‌های همیشگی کاربران است. فرقی نمی‌کند هوآوی باشید یا سامسونگ و آیفون، اگر تنظیمات اتصال فلش به گوشی سامسونگ به درستی انجام نشود، گوشی فلش مموری را نمی‌خواند. زمانی که ارتباط بین فلش مموری و گوشی دچار مشکل شود، شوک‌های الکتریکی را به همراه خواهد داشت که برای چیپ فلش مموری و باتری گوشی ضررهای بسیاری دارد.

برای انجام تنظیمات اتصال فلش به گوشی سامسونگ، فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید.

تهیه otg مناسب؛ اولین قدم اتصال usb به گوشی سامسونگ

اولین قدم برای متصل کردن فلش به گوشی سامسونگ، تهیه یک رابط اتصال باکیفیت است. این otg باید سرعت مناسبی برای انتقال فایل به گوشی داشته باشد؛ زیرا در غیر این صورت باعث ایجاد شوک‌های الکتریکی می‌شود. شوک‌های الکتریکی به فلش و باتری آسیب می‌رساند و حتی در برخی موارد، ممکن است فلش مموری بسوزد.

علاوه‌بر otg، مهم است که فلش مناسبی برای اتصال به فلش مموری خریداری کنید. فلش‌های usb 3.2 با بالاترین سرعت، بهترین گزینه برای اتصال به گوشی سامسونگ هستند. اگر فلش مموری مناسب گوشی در دسترس شما نیست، توصیه می‌کنیم نسبت به خرید آن از نمایندگی‌های لوتوس و ریووکس اقدام کنید. مزیت مهم محصولات لوتوس و ریووکس، گارانتی لوتوس مموری است که دائم العمر بوده و خیال شما از خرید فلش راحت خواهد بود.

تنظیمات اتصال فلش به گوشی سامسونگ؛ برای ایجاد اتصال امن

فرقی نمی‌کند قصد اتصال فلش به گوشی سامسونگ a52 را دارید یا سایر مدل‌ها، در هر صورت باید تنظیمات را تغییر دهید. با رفتن به بخش تنظیمات، دسترسی‌ها و انتقال داده، شما می‌توانید این امکان را فعال کنید تا از طریق پورت شارژر گوشی، بتوان اتصال را ایجاد کرد. به‌دلیل یکسان بودن رابط کاربری در کلیه گوشی‌های سامسونگ، برای ایجاد دسترسی در کلیه مدل‌ها کافی است از مسیری که بررسی کردیم، اقدام کنید.

با تغییر این تنظیمات زمانی که گوشی به فلش متصل شود، فایل‌های فلش به‌راحتی داخل گوشی قابل مشاهده هستند. اگر دائما باید با ایجاد اتصال فلش به گوشی سامسونگ a50، فایل‌ها را از گوشی به فلش منتقل کنید، توصیه می‌کنیم از فلش 512 مموری استفاده کنید. توجه داشته باشید قیمت فلش مموری ۵۱۲ گیگ لوتوس نسبت به سرعت و گارانتی آن بسیار به‌صرفه است و خرید آن شما را از انواع فلش‌ها بی‌نیاز می‌‌کند!

ایجاد دسترسی فلش به فایل‌ها؛ الزام انتقال فایل بین فلش و گوشی

زمانی که فلش به گوشی متصل شود، در بخش اعلان‌های گوشی پیامی به شما نمایش داده می‌شود. با ضربه زدن روی این پیام، به بخش فایل‌ها منتقل می‌شوید و فایل‌های داخل فلش قابل مشاهده هستند. برای انتقال فایل‌های داخل فلش به گوشی، کافی است این فایل‌ها را کپی کرده و با گزینه paste یا الصاق، به گوشی منتقل کنید. به‌این‌ترتیب بدون نیاز به کامپیوتر، فایل‌های فلش را به گوشی انتقال خواهید داد.

برای انتقال بهتر فایل‌ها، مهم است که فلش کمی فضای خالی داشته باشد. اگر فلش 8 یا 16 گیگ دارید که ظرفیت آن برای نگهداری فایل‌ها کم است، شما می‌توانید نسبت به خرید و بررسی قیمت فلش 128 گیگ از برندهای تایوانی لوتوس و ریووکس از طریق فروشگاه لوتوس حافظه اقدام کنید.

پس از اتمام فرایند اتصال فلش به گوشی سامسونگ؛ مموری را جدا کنید

حال که فایل‌ها بین فلش مموری و گوشی منتقل شده‌اند، ابتدا باید فایل‌های جابه‌جا شده را چک کنید. این مرحله در نحوه اتصال فلش به گوشی سامسونگ بسیار مهم است. اگر فایل‌ها بررسی نشوند، ممکن است اطلاعاتی روی فلش باقی بماند و باید مراحل اتصال فلش به گوشی سامسونگ a12 یا سایر مدل‌ها را مجددا طی کنید. پس از بررسی تعداد فایل‌ها و حجم منتقل شده، فلش را از گوشی جدا کنید.

استفاده از فلش مموری امن؛ مهم‌ترین بخش اتصال به گوشی سامسونگ

در این مقاله تلاش کردیم نحوه اتصال فلش مموری به گوشی سامسونگ را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که کیفیت otg و فلش، تاثیر مهمی روی سرعت انتقال داده‌ها دارد. اگر از فلش آلموند لوتوس استفاده کنید، انتقال فایل‌ها در کسری از ثانیه انجام خواهد شد. این فلش مموری به درگاه USB 3.2‌ و OTG‌ مخصوص تایپ سی مجهز است که شما را از خرید او تی جی بی‌نیاز می‌کند. برای خرید فلش مموری آلموند به‌صورت عمده، فقط کافی است به یکی از نمایندگی‌های لوتوی و ریووکس در سراسر کشور مراجعه کنید. اگر در شهر شما نمایندگی لوتوس وجود ندارد، یک فرصت طلایی برای کسب درآمد پیش‌روی شما وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

دریافت نمایندگی لوتوس و ریووکس از سراسر ایران؛ فرصتی طلایی برای کسب درآمد!

مجموعه لوتوس حافظه در حال حاضر، یک فرصت طلایی برای اعطای نمایندگی در نظر گرفته است. در حال حاضر شما می‌توانید آسان‌تر از گذشته به جمع خانوادها بزرگ لوتوس مموری بپیوندید؛ زیرا برای دریافت شرایط نمایندگی کافی است با نمایندگی‌های لوتوس تماس بگیرید. پس از طی کردن این مراحل، به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی لوتوس و ریووکس فعالیت کنید. به‌این‌ترتیب امکان خرید عمده انواع فلش از برندهای تایوانی لوتوس و ریووکس را خواهید داشت!


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

The post تنظیمات اتصال فلش به گوشی سامسونگ چگونه انجام می‌شود؟ appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بررسی اتوپارک اکستریم VX – اخبار خودرو

اگر شما از آن دست رانندگان ماهر و مجربی هستید که پارک کردن خودرو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *