تمام آنچه باید در مورد آلتیمت تیم و کریر مود FC 25 بدانید

بازی EA Sports FC 25 با پخش یک تریلر سینمایی معرفی شد. در حالی که شرکت الکترونیک آرتز اطلاعات ناچیزی از بازی منتشر کرده، اما رسانه‌ها توانسته‌اند حالت‌های جدید و تغییرات تازه را تجربه کنند. در این مطلب به قابلیت‌های تازه آلتیمت تیم و کریر مود بازی FC 25 خواهیم پرداخت و شما را با تغییرات این بخش آشنا خواهیم کرد. طرفداران فوتبال و فیفا پلیرها، همراه پارسی گیم باشید.

اولین تغییر که باید در مورد آن بدانید، سیزن پس پولی است. آنچه Premium Tier خوانده می‌شود در تمامی بخش‌های از جمله کریر مود و پرو کلاب و آلتیمت تیم وجود خواهد داشت و یک سری آیتم‌های تزئینی به بازی‌کننده اهدا می‌کند. می‌توان این سیزن پس را با اف‌سی پوینت خرید. البته یک حالت رایگان هم در نظر گرفته شده است. این اولین بار است که پای سیزن پس و آیتم‌های تزئینی به بخش کریر مود باز می‌شود و این مود از حالت آفلاین به نظر خارج شده است.

تغییرات آلتیمت تیم FC 25

استودیو EA Sports تلاش کرده تا درخواست‌های طرفداران را پاسخ دهد. اولین تغییر نیز مربوط به کارت‌های اضافه و تکراری است. قبلاً اگر یک کارت تکراری دریافت می‌کردید، هیچ‌ راه‌حلی جز سوزاندن آن و دیسکارد نداشتید. می‌توانید 100 کارت تکراری را به پوشه‌ یا مخزن مخصوص انتقال دهید و بعدها اگر بخواهید از آنها استفاده کنید. بخش جوایز هفتگی نیز بر اساس امتیازهایی که دریافت می‌کنید به شما پاداش می‌دهد. سه امتیاز بابت برد و یک امتیاز بابت مساوی و دیگر لازم نیست که حتماً برنده شوید تا جایزه‌ای به شما داده شود.

امکان سقوط در لیگ‌های رایولز (Rivals) هم اضافه شده است و اگر به لیگ‌های پر از بازیکنان قوی بروید، ممکن است دوام نیاورید و به دسته‌ی پایین‌تر سقوط کنید. بازیکنانی که قابلیت‌های ویژه ندارند هم طبق یک سیستم جدید به نام Cranium، رفتار طبیعی‌تری از خود نشان می‌دهند و مهارت‌های بهتری در بازی پیدا کرده‌اند. حرکت داخل منوها نیز کمی ساده‌تر از FC 24 شده است و اگر هر ساله آلتیمت تیم بازی می‌کنید، اندکی بهتر می‌توانید با منوها کنار بیایید.

بخش Evolution نیز امکان ارتقاء بازیکنان به میزان هفت بار را دریافت کرده است. به‌طور کل دسترسی به این بخش و ارتقاء سطح بازیکنان ساده‌تر شده است. یکی از سیستم‌های جدید که روی تمامی بخش‌ها تاثیر می‌گذارد، FC IQ نام دارد. نحوه پیاده کردن تاکتیک به لطف این قابلیت تغییر پیدا کرده است و مربی می‌تواند سبک بازی بازیکنان و تیم را به راحتی تغییر دهد. بخش تاکتیک‌های تیمی آپدیت شده و یک سری پلی‌استایل‌های ویژه دریافت کرده است تا بتوان صدها نوع تاکتیک مختلف در زمین مسابقه پیاده کرد.

سیستم FC IQ امکان استفاده از بازیکنان در پست‌های مختلف را هم می‌دهد. برای نمونه یک هافبک کناری می‌تواند به‌عنوان وینگر، بازی‌ساز پشت مهاجم یا حتی مهاجم استفاده شود. گیمرها می‌توانند بازیکنان را در پست‌های مختلفی قرار داده و وظایف تاکتیکی مختلفی روی دوش آنها بگذارند. بازیکنانی که می‌توانند در پست‌های دیگر بازی کنند، برچسب Role+ دارند. بازیکنان مشهور مانند وینیسیوس جونیور هم برچسب Role++ دارند و می‌توانند حتی به‌عنوان هافبک دفاعی هم استفاده شوند.

ظاهر کارت‌ها در بخش آلتیمت تیم FC 25 تغییر یافته‌اند. می‌توان رنگ‌های مختلفی برای کارت‌ها انتخاب کرد. کارت مربی‌ها نیز به‌طور کل اصلاح شده و اگر پپ گواردیولا را دریافت کنید، فشردن یک دکمه کافی است تا تاکتیک تیکی‌تاکا را برای تیم خود پیاده کنید.

تغییرات کریر مود FC 25

اگر چندان علاقه‌ای به آلتیمت تیم ندارید و کریر مود موردعلاقه شماست، خبرهای خوبی برایتان داریم. برای اولین بار در سری بازی فیفا می‌توانید کنترل یک باشگاه را در هر زمانی که می‌خواهید به دست بگیرید. دیگر لازم نیست از اول فصل شروع کنید. اتفاقات و نتایج بازی‌های واقعی هم روی کریر مود تاثیر می‌گذارد. برای نمونه اگر از میانه فصل شروع کنید، خواهید دید که جایگاه تیم‌ها در جدول، دقیقاً مشابه واقعیت است. هدف آن است که رویدادهای واقعی فوتبال در بخش کریر استفاده شوند.

رویدادهایی مانند دربی‌های مشهور یا حتی اعلام بازنشستگی یورگن کلوپ به‌عنوان اسنپ‌شات در بازی FC 25 شناخته می‌شوند. برای اولین بار می‌توانید تیم جوانان و اعضای آکادمی را تمرین دهید. حالت Rush مشابه گل کوچیک اجازه می‌دهد که بازیکنان جوان مقابل هم قرار بگیرند. چهره‌ی بازیکنان و نحوه‌ی حرکت آنها نیز تغییرات قابل‌توجهی داشته است. بخش ایجاد مربی و بازیکن هم پس از مدت‌ها آپدیت شده است و گزینه‌های بیشتری دریافت کرده است.

امکان جستجو بازیکنان جوان برای آکادمی در 160 کشور جهان ممکن شده است. یکی از نکات جالب نیز حضور فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور فوتبال است و نقل و انتقال‌های بازیکنان مشهور را اعلام می‌کند. قابلیت پیشرفت بازیکنان جوان نیز اضافه شده است. می‌توان یک مربی استخدام کرد تا برای نمونه ارلینگ هالند را ارتقاء داد. در نهایت لیگ فوتبال بانوان و لیگ قهرمانان اروپا بانوان هم به کریر اضافه شده است و می‌توان کنترل باشگاه‌های فوتبال بانوان را به دست گرفت. یک سیزن پس سراسری هم در نظر گرفته شده است. می‌توان با تجربه کریر مود، یک سری امتیاز دریافت کرد و سپس آنها را در بخش آلتیمت تیم خرج کرد. در نتیجه فعالیت‌های شما در تمامی بخش‌ها به هم ربط پیدا کرده است.

بازی EA Sports FC 25 در تاریخ ششم مهرماه برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Wccftech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

محتوای پس از عرضه Test Drive Unlimited – Solar Crown رونمایی شد

شرکت Nacon و استودیو KT Racing با پخش تریلر جدیدی از محتواهای سال اول بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد