تماشا کنید: لحظات دلهره آور مسافران در آسمان/ مسافر دیوانه درب اضطراری هواپیما را در میان ابرها باز کرد!

 

در حادثه ای عجیب،  یک مسافر برزیلی اقدام به بازکردن درب اضطراری هواپیما در آسمان کرد. اقدام این مسافر منجر به وحشت مسافران حاضر در داخل هواپیما شد. این حادثه روز دوشنبه در فاصله 30 دقیقه پس از بلند شدن هواپیما از سائولوئیس به سالوادور رخ داد.

یکی از مسافران این حادثه را با  دوربین تلفن همراه خود ثبت کرد. ویدئویی که اکنون در فضای مجازی منتشر شده است لحظه ای را نشان می دهد که در حالی که درب اضطراری هواپیما باز است هواپیما به مسیر خود ر آسمان ادامه می دهد. این کلیپ که حتی کمتر از یک دقیقه است حرکت هواپیما را در میان ابرها نشان می دهد.

خوشبختانه خلبان موفق شد این هواپیما را اسلم بر زمین بنشاند. بازرسان فرودگاه تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده اند. گفته می شود  که اعضای گروه خواننده محبوب آمریکایی جنوبی تیری در هواپیمای مربوطه در حال پرواز بودند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که ماه گذشته نیز یکی از دربهای هواپیمای خطوط هوایی آسیانا هنگام فرود در فرودگاه بین المللی دائگو در کره جنوبی به طور غیرمنتظره ای باز شد. این هواپیما حامل 194 مسافر بود که علیرغم فرود سالم، لحظات وحشتناکی را در طول پرواز برای مسافران رقم زد. پلیس یک مسافر 30 ساله را در مورد آن حادثه بازداشت کرده بود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سهمیه‌بندی بنزین تغییر می کند

تولید روزانه بنزین تا پایان برنامه هفتم توسعه باید به ۱۲۹میلیون لیتر برسد. این حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد