تعویق تولید اینیوس فیوزیلر به دلیل کاهش استقبال از خودروهای برقی

هنوز چند ماهی از معرفی شاسی‌بلند برقی اینیوس فیوزیلر نمی‌گذرد که این کمپانی اعلام کرد تولیدش را به خاطر کاهش استقبال از محصولات بدون آلایندگی به تعویق می‌اندازد.


خودروی اینیوس فیوزیلر کمتر از ۵ ماه قبل رونمایی شده اما برنامه‌های مربوط به عرضه آن با تأخیر مواجه شده‌اند. این تصمیمی سورپرایز کننده محسوب می‌شود زیرا کمپانی موردبحث قبلاً اظهار داشته باشد تا چند هفته دیگر جزئیات مربوط به قوای محرکه و زمان عرضه آن را منتشر خواهد کرد؛ اما اینیوس با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

ما در حال تعویق عرضه فیوزیلر به دو دلیل هستیم که یکی کاهش استقبال مشتریان از خودروهای برقی و دیگری شک و تردیدهای موجود در زمینه تعرفه‌های واردات، مالیات و زمان‌بندی عرضه است.

این شرکت از اشاره به تاریخ جدید عرضه فیوزیلر خودداری کرده اما بلومبرگ می‌گوید زمان عرضه قبلی شاسی‌بلند برقی اینیوس سال ۲۰۲۷ بوده است. این خودرو قرار بود توسط مگنا اشتایر ساخته و به سومین محصول اینیوس بدل شود. حتی قرار بود فیوزیلر به‌صورت برقی و با سیستم افزایش دهنده توان پیمایش هم در دسترس باشد و اینیوس علاقه ویژه‌ای به نسخه دوم داشته و گفته بود این مدل با نیازهای اکثر مشتریان همخوانی دارد و درعین‌حال باعث کاهش آلایندگی کربنی می‌شود. جیم راتکلیف رئیس اینیوس در زمان معرفی فیوزیلر گفته بود:

خودروهای برقی برای برخی کاربری‌ها همچون سفرهای کوتاه شهری گزینه‌ای عالی هستند اما صنعت خودرو و دولت‌ها باید انتظارات واقع‌بینانه‌ای درباره تکنولوژی‌هایی داشته باشند که می‌توانند به تسریع تغییر وضعیت کنونی کمک کنند. به همین خاطر است که ما قوای محرکه اضافی را برای فیوزیلر در نظر گرفته‌ایم و گزینه افزایش دهنده شعاع حرکتی می‌تواند باعث کاهش قابل‌توجه آلایندگی شده و درعین‌حال همان شعاع حرکتی و زمان شارژ و سوخت‌گیری موردنیاز را ارائه کند.

اینیوس جزئیات زیادی از خودروی موردبحث را منتشر نکرده اما گفته که فیوزیلر محصولی کوچک‌تر و مدرن‌تر از گرنادیر خواهد بود. به همین خاطر ظاهر خودرو خیلی شبیه لندرور دیفندر نیست و بیشتر ما را به یاد مرسدس بنز G کلاس می‌اندازد. این شباهت‌ها به ویژه در چراغ‌های گرد جلو، جلوپنجره افقی و سپر مشهود هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چری فالوین T10 جدید با قیمت 26 هزار دلار راهی بازار شد

شرکت چری چین شاسی‌بلند فالوین T10 را با قیمت حدود ۲۶ هزار دلار عرضه کرد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد