تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز ۲۱ تیرماه

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌شنبه، ۲۱ تیرماه تعطیل هستند و ساعت کاری بانک‌ها در این روز از ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

محسن نعمتی بامداد امروز، ۲۱ تیرماه اظهار کرد: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان ساعت کار کلیه دستگاه های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها و… در روز شنبه، ۲۳ تیرماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

وی ادامه داد: دادگستری‌های سراسر استان فارس تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت‌کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری در روزهای پنج‌شنبه، ۲۱ تیرمان و شنبه، ۲۳ تیرماه باز بوده و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403042114466/تعطیلی-دستگاه-های-اجرایی-فارس-در-روز-۲۱-تیرماه

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

‌مشارکت همگانی‌ در انتخابات، آبادانی و امنیت کشور را تضمین می‌کند

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارد که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد