تصویر جدید از پشت صحنه فصل پنجم Stranger Things منتشر شد –

فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things در دست تولید قرار گرفته و طرفداران بی‌صبرانه منتظر پایان فیلم‌برداری و پخش سریال در سال جدید هستند.

از زمان آغاز تولید فصل جدید، خالقین سریال، مت و راس دافر محتوای زیادی از پشت صحنه سریال منتشر کرده‌اند. امروز، راس تصویری از تمامی بازیگران و عوامل سریال منتشر کرده تا در میانه راه تولید بودن را جشن بگیرند. این پست حاوی ویدیویی از فین وولفهارد نیز می‌باشد.

دافر در کپشن پست نوشته: هفته ۲۴. رسیدن به وسط راه تولید مبارک همه‌ی بازیگران و عوامل.

برادران دافر قبلا خبر از آغاز تولید اسپین آفی از سریال را دادند و جالب است که فین وولفهارد تنها کسی است که از داستان این اسپین‌آف باخبر است. گویا، این بازیگر جوان داستان را حدس زده و در برنامه جیمی فالون گفته که قسم خورده حرفی نزند.

سر فیلم‌برداری فصل چهارم بودیم که حرف از ادامه سریال شد و به شوخی داشتیم می‌گفتیم قراره ما رو ۲۰ سال ببرند عقب و چاق و پیر بشیم‌ و از اینجور حرفها. و بعدش این به ذهنم اومد که اگر قراره اسپین آفی از سریال بسازند پس داستان از این قرار خواهد بود. وقتی اینو به برادران دافر گفتم، به هم نگاه کردند و بعدش منو کشیدند کنار و پرسیدند کی بهت اینو گفته؟ قراره همینکارو کنیم. منم گفتم، هیچکی و اونها واقعا جا خورده بودند و ازم خواستند به هیچکی حرفی نزنم.

منبع: کامیک بوک


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر و پوستر فصل سوم انیمه سریالی Fire Force منتشر شد

تریلر و پوستری برای فصل سوم انیمه سریالی Fire Force منتشر شده که تاریخ پخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *