تصویری زیبا از هدی زین‌العابدین و پسرش+عکس

هدی زین‌ العابدین و پسرش: هدی زین العابدین بازیگر سریال نمایش خانگی در انتهای شب یک عکس سلفی با رایان سرلک بازیگر نقش پسرش در پشت‌صحنه این مجموعه ثبت کرده که بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. رایان سرلک پیش از این در مجموعه تلویزیونی «زیر خاکی» به ایفای نقش پرداخته و بازی او مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه ابن مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک عکس سلفی هدی زین‌ العابدین و پسرش را مشاهده کرده و سپس بیوگرافی کوتاه از دو بازیگر را مطالعه خواهید کرد.

هدی زین‌ العابدین و پسرش

لین تصویر سلفی هدی زین العابدین به همراه رایان سرلک در حاشیه سریال در انتهای شب بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بیوگرافی کوتاه هدی زین العابدین

هدی زین العابدین متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر است. رشته تحصیلی او گرافیک بوده است، و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد.

پدر هدی زین العابدین مغازه دار و مادرش به رحمت خدا رفته است، وی یک خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خود بنام هادی دارد.

هدی زین‌العابدین بازیگر جذاب ایرانی، هدی زین العابدین نیز همچون برخی از هنرمندان معروف چون مهدی پاکدل از راه تبلیغات به عرصه بازیگری وارد شد، اولین حضور او به عنوان بازیگر در سریال سقوط یک فرشته بود.

هدی زین العابدین درباره علاقه‌اش به هنر بازیگری می‌گوید: من به این هنر و حرفه بسیار علاقه‌مند بودم و از راه شرافتمندانه و درست وارد این کار شدم.

بازیگری خیلی چیزها را به من آموخت و با ورودم به این عرصه بینشم گسترده‌تر شد و سعی می‌کنم مثل قبل نسبت به اتفاقات و اشیای پیرامونم بی‌تفاوت نگذرم بلکه به آن فکر کنم و بصیرت داشته باشم. او همچنین می‌گوید بازیگری باعث شد نگاه و نگرشم به آدم‌ها عوض شود.

هدی زین‌العابدین بازیگر جذاب ایرانی، هدی زین‌ العابدین در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.

بیوگرافی کوتاه رایان سرلک

رایان سرلک متولد 21 اسفند 1392 در تهران ، بازیگر است. رایان سرلک خیلی زود از 5 سالگی استعداد خود را در عرصه هنری را نشان داد و با حمایت خانواده بعد از طی کلاس های بازیگری وارد تئاتر شد و حالا در جلوی دوربین حضور دارد. رایان سرلک تنها فرزند خانواده است ، پدرش طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.

رایان از 5 سالگی وارد حیطه بازیگری شد . مثل بسیاری از بازیگران معروف کارش را با حمایت خانواده در تئاتر آغاز کرد و با شرکت کردن در کلاس های مختلف بازیگری وارد صحنه تئاتر شد و حالا در تلویزیون دیده می شود.

در ابتدا با دابسمش هایی که در تقلید از بازیگران می ساخت، استعداد خود را در زمینه بازیگری نشان داد و در نهایت در اردیبهشت ماه سال 97 و در سن 5 سالگی وارد کارگاه های بازیگری مهرنوش دارا شد.

اولین تئاتر را در سال 97 اجرا کرد، او در تئاتر «کارپیلار» به کارگردانی مهرنوش دارا در سالن استاد جمشید مشایخی اولین کار حرفه ای او را در زمینه بازیگری انجام داد.

بعد از آن در نمایش «چرا خرش ها دم کوتاهی دارند» بازی کرد ، این نمایش به جشنواره فجر رسید و اینگونه بود که رایان در معرض دید کارگردان های دیگری قرار گرفت.

این چهره در سال 98 در فیلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی در کنار پژمان بازغی و الهه حصاری نقش فرزند خانم حصاری را ایفا کرد. اوج شهرت رایان در تلویزیون با سریال زیرخاکی بود. رایان از طریق جلیل سامان یکی از کارگردانان ایرانی به عوامل این سریال معرفی شد، او از میان 40 کودکی که تست بازیگری دادند مورد قبول قرار گرفت و برای سریال زیرخاکی که ماه رمضان سال 99 پخش شد انتخاب شد.

نوشته تصویری زیبا از هدی زین‌العابدین و پسرش+عکس اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین فیلم رنگی تاریخ سینما کدام است؟ • دیجی‌کالا مگ

اختراع فیلمسازی رنگی را اغلب نقطه عطفی در تاریخ سینما می‌دانند. فیلم رنگی از اواخر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *