تصاویر گوشی سونی Xperia 5 VI فاش شد

به تازگی تصاویری از گوشی سونی Xperia 5 VI منتشر شده است که شایعات مربوط به کنار گذاشتن سری Xperia V توسط سونی را رد می‌کند.

ماه گذشته شنیده‌ها حاکی از آن بود که احتمالاً سونی سری سونی Xperia V خود را به تدریج کنار بگذارد و اکسپریا ۱ را به عنوان تنها سری گوشی‌های هوشمند رده بالای این سازنده ژاپنی باقی نگه دارد. اما اخیراً گزارشی منتشر شده است که خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

یک خرده‌فروش آنلاین آلمانی قاب Spigen Rugged Armor را برای Xperia 5 VI فهرست کرده است. در تصاویر منتشر شده، قاب گوشی به همراه خود گوشی Xperia 5 VI با تفاوت‌های ظریف در مقایسه با قاب مشابه Xperia 5 V به نمایش می‌گذارد.

یکی از تفاوت‌های قابل توجه قرار گرفتن فلاش LED گوشی Xperia 5 VI بین دوربین‌ها می‌باشد. این فلاش اندازه‌ای بزرگتر از Xperia 5 V دارد. تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهد جک هدفون در قسمت بالا، اسکنر اثر انگشت در کنار و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند اما خبری از دکمه فیزیکی شاتر نیست. اندازه نمایشگر و نسبت تصویر نیز باهم مطابقت دارند.

لازم به ذکر است Xperia 5V سال گذشته در ماه سپتامبر عرضه شد. از زمان عرضه آن زمان زیادی گذشته و می‌توان امیدوار بود سونی به زودی گوشی Xperia 5 VI جدید خود را رونمایی کند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پروژه‌ جدیدی مرتبط با Bloodborne در حال ساخت است

افشاگر معروف دنیای بازی‌های ویدیویی، یعنی دنیل ریچمن، اخیرا شایعه جالبی را مطرح کرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد