تصاویر پشت صحنه فیلم Superman به تیم Justice League International اشاره دارد

تصاویری که تاکنون از پشت صحنه فیلم Superman منتشر شده به تیم Justice League International اشاره دارند.

لوگویی در سه مکان مختلف در سر صحنه فیلم‌برداری فیلم «سوپرمن» مشاهده شده و همین نیز طرفداران را قانع کرده است که مکسول لرد در حال تشکیل گروه لیگ عدالت بین‌المللی است. لوگوی شرکت LordTech که مالکیت آن را مکسول لرد در اختیار دارد، روی لباس‌های مستر تریفیک و گای گاردنر و همچنین روی یک تابلو مشاهده شده است.

روی این تابلو کاملا مشخص است که این لوگوی LordTech است و خود این لوگو نیز که حالتی شبیه به الماس دارد نیز روی لباس‌های مستر تریفیک و گای گاردنر دیده می‌شود. در این تصویری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، این لوگو در کنار لوگوی سامسونگ و همچنین کمپانی Quitely and Sons دیده می‌شود.

وجود این کمپانی در فیلم «سوپرمن» و همچنین قرار گرفتن لوگوی این کمپانی روی لباس‌های شخصیت‌های مختلف به این موضوع اشاره دارد که احتمالا مکسول لرد به دنبال آن است تا تیم ابرقهرمانی لیگ عدالت بین‌المللی را تشکیل بدهد. علاوه بر این، گمان می‌رود که روی لباس شخصیت هاک‌گرل نیز این علامت وجود داشته باشد.

نقش شخصیت مکسول لرد را در فیلم «سوپرمن» شان گان بازی می‌کند، کسی که سابقه ایفای نقش کراگلین را در فیلم‌های Guardians of the Galaxy در کارنامه خودش دارد و همچنین برادر کارگردان این فیلم یعنی جیمز گان است.

منبع: comicbook


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر و پوستر فصل سوم انیمه سریالی Fire Force منتشر شد

تریلر و پوستری برای فصل سوم انیمه سریالی Fire Force منتشر شده که تاریخ پخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *