تصاویر پشت صحنه فیلم سوپرمن لباس او و مستر تریفیک را نشان می‌دهند

فیلم جدید Superman به کارگردانی جیمز گان، در حال حاضر مراحل فیلمبرداری را در کلیولند ایالت اوهایو پشت سر می‌گذارد. اخیراً تصاویری از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که به نظر می‌رسد افراد محلی این عکس‌ها را تهیه کرده‌اند. اما نکته مهم آن است که در این تصاویر می‌توانیم لباس شخصیت سوپرمن (با بازی دیوید کورنسوت) و همچنین مستر تریفیک (با بازی ادی گاتگی) را مشاهده کنیم. البته لباس مرد پولادین چند ماه پیش رونمایی شده بود، اما حالا برای اولین بار است که لباس مستر تریفیک را به طور کامل می‌بینیم. به نظر می‌رسد که طراحان لباس فیلم سوپرمن، تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا لباس همه شخصیت‌ها کاملا بر اساس کمیک‌ها طراحی شود.

شخصیت مستر تریفیک که توسط جان اوستراندر و تام ماندریک خلق شده، اولین بار در سال ۱۹۹۷ به عنوان یکی از اعضای لیگ عدالت و انجمن عدالت آمریکا و همچنین سازمان مرموز Checkmate در کمیک‌ها ظاهر شد.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، لباس سوپرمن به شکل واضحی روشن‌تر از لباس این شخصیت در فیلم‌های قبلی است. همچنین برخلاف آنچه در فیلم‌های DC Extended Universe دیده بودیم، سوپرمن در فیلم جدیدش یک شورت قرمز روی شلوار می‌پوشد که این با کمیک‌ها مطابقت دارد و یکی از ویژگی‌های مشهور این شخصیت است.

همچنین با دقت در این تصاویر متوجه می‌شویم که ماسک شخصیت مستر تریفیک کمی برجستگی دارد و به شکل سه بعدی طراحی شده است. این در حالی است که در برخی نسخه‌ها، ماسک این شخصیت به شکل حرف T روی صورتش نقاشی شده بود.

جیمز گان در مورد سن شخصیت بتمن و بازیگر آن در دنیای سینمایی دی سی صحبت کرد

جیمز گان که کارگردانی فیلم سوپرمن را بر عهده دارد، اصلاً با دنیای ابرقهرمانی بیگانه نیست. او که بخش زیادی از شهرتش را مدیون همکاری با کمپانی مارول برای ساخت مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy می‌داند، در حال حاضر به عنوان مدیر استودیوی DC نیز فعالیت می‌کند.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، در فیلم سوپرمن شاهد حضور ابرقهرمانان زیادی خواهیم بود. علاوه بر خودِ مرد پولادین و مستر تریفیک، شخصیت‌هایی از جمله هاوک گرل، گرین لنترن و متامورفو هم در ماجراهای این فیلم نقش خواهند داشت.

فیلم سوپرمن در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۵ یا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۴ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Gamespot


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آن چه که باید از ماد پک HazardousDaniel’s Unlimited ماینکرفت بدانید

HazardousDaniel’s Unlimited ماد پکی است که از زمان انتشارش جامعه طرفداران ماینکرفت را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *