تصاویر و تریلر سریال Twilight of the Gods منتشر شد؛ اثر جدید زک اسنایدر

پس از آن که زک اسنایدر مجموعه فیلم‌های Rebel Moon را از طریق نتفلیکس پخش کرد، این کارگردان قرار است با یک سریال انیمیشنی با محوریت اساطیر نورس به نام Twilight of the Gods برگردد.

رزومه زک اسنایدر پر از فیلم‌های محبوب و مشهور در فرهنگ عامه است. این کارگردان تا‌کنون سکان هدایت آثار مختلفی از جمله Man of Steel ،Batman V Superman: Dawn of Justice ،Justice League ،Sucker Punch و اخیرا Rebel Moon را در دست داشته است. زک اسنایدر در یک همکاری دیگر با شبکه نتفلیکس، در قالب سریال Twilight of the Gods به سراغ اساطیر نورس رفته است. حال تریلر و تصاویر این اثر منتشر شده است. 

اولین ویدیو فصل دوم سریال آرکین منتشر شد

در سریال جدید زک اسنایدر، بسیاری از خدایان و الهه‌های اسکاندیناوی حضور دارند. از بین این شخصیت‌های اساطیری می‌توان اودین، لوکی، هل و ثور حضور دارند. صداپیشگی این شخصیت‌ها توسط هنرمندانی مثل جان نوبل، جیمی چانگ و لورن کوهن انجام شده است. با این که بسیاری از این کاراکتر‌ها پیش از این در کمیک‌های مارول و MCU به تصویر کشیده شده‌اند، اما هنوز فضای کافی برای پرداخت متفاوت نسبت به آن‌ها وجود دارد. تصاویر و تریلر سریال Twilight of the Gods را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

شبکه نتفلیکس در توضیح سریال Twilight of the Gods چنین اعلام کرده است: «این اثر زک اسنایدر، دیدگاه جسورانه، دیدنی و جذابی از اساطیر نورس ارائه می‌دهد. در دنیای اسطوره‌ای سرشار از نبرد‌های بزرگ، یک پادشاه فانی به نام لیف در میدان نبرد توسط سیگرید، جنگجویی با اراده آهنین، نجات پیدا کرده و عاشق او می‌شود. سریال Twilight of the Gods داستانی اساطیری از عشق، انتقام و سفر به جهنم و فراتر از آن است. این اثر سرزمین‌های خارق‌العاده، میدان‌های نبرد نفس‌گیر و خونین و جنگ‌هایی علیه خدایان و شیاطین را به تصویر می‌کشد.»

سریال فرعی مجموعه هتل ترانسیلوانیا معرفی شد

نظر شما در مورد سریال Twilight of the Gods چیست؟ آیا از طرفداران زک اسنایدر بوده و این اثر را هم تماشا خواهید کرد؟ آیا به اساطیر نورس علاقه داشته و داستان‌های آن را دنبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چرا حالا بهترین زمان برای یک فیلم جدید از مجموعه دراگون بال است؟

فیلم لایو اکشن Dragonball Evolution که حدود ۱۵ سال پیش ساخته شده، بدترین اقتباسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *