تصاویر رسمی نسل چهارم جیلی امگرند ۲۰۲۵ در چین منتشر شد

جیلی تصاویر رسمی نسل چهارم سدان امگرند ۲۰۲۵ را منتشر کرد. این خودرو اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. نسل کنونی جیلی امگرند با قیمت 69,900 تا 129,800 یوان (۹۶۰۰ تا ۱۷,۹۰۰ دلار) عرضه شده است.

برند امگرند در سال 2009 توسط جیلی راه‌اندازی شد. به گفته خودروساز چینی، تا 3 ژوئن، مجموع فروش جهانی مدل امگرند از ۳.۸۶ میلیون دستگاه فراتر رفته است. در ماه مه، فروش آن ۱۶,۴۹۵ دستگاه بوده است. درحال‌حاضر این خودرو در 13 کشور عرضه می‌شود. نسل قدیمی این خودرو نیز به‌صورت محدود و وارداتی در بازار کشورمان عرضه شد. این روزها می‌توانید با گشت‌وگذاری در پلتفرم‌های آنلاین، مدل‌های کارکرده امگرند 7 متعلق به حدود یک دهه پیش را ببینید.

نگاهی کوتاه به نسل چهارم جیلی امگرند

نسل چهارم امگرند یک سدان کامپکت به حساب می‌آید. این خودرو دارای ابعاد ۱.۴۶/‍۱.۸۲/۴.۶۳ متر و فاصله محوری ۲.۶۵ متر است. به‌عنوان یک مدل فیس‌لیفت، ظاهر کلی خودرو تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. بنابراین می‌توان گفت که نسل چهارم و سوم سدان محبوب جیلی، تفاوت ظاهری چندانی با یکدیگر ندارند. در این خودرو شاهد جلوپنجره آبشاری متشکل از ۱۶ ستون و چراغ عقب سراسری هستیم.

نسل چهارم جیلی امگرند ۲۰۲۵ همچنان از یک موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 127 اسب بخار بهره می‌برد. سه مدل رینگ برای این خودرو عرضه شده است که ظاهر متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. این رینگ‌ها در اندازه 15، 16 و 17 اینچ عرضه شده‌اند. همچنین دوربین‌ها و سنسورهای مختلف به‌عنوان آپشن برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند.

درحال‌حاضر مشخصات فضای داخلی فاش نشده است. کابین نسل کنونی سدان جمع‌وجور جیلی دارای یک پنل ابزار ۱۲.۳ اینچ، نمایشگر کنترل مرکزی شناور ۱۲.۳ اینچ و یک فرمان D-شکل است. همچنین فضای داخلی جیلی امگرند ۲۰۲۵ با چرم و تزئینات کرومی پوشانده شده است.  


منبع: https://digiato.com/car-news/official-images-of-fourth-generation-geely-emgrand-2025-released

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تخصیص ۴۳ میلیارد دلار به صنعت در ۱۴۰۲/ برنامه‌ریزی برای واردات خودرو ارزان قیمت

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)؛ به نقل از ایرنا، عباس علی آبادی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *