تصاویر جدید گلکسی بادز ۳ شباهت به ایرپاد پرو را تایید می‌کنند

سامسونگ به زودی از هدفون گلکسی بادز ۳ رونمایی می‌کند که نه‌تنها خود هدفون به ایرپاد پرو اپل شباهت دارد، بلکه اپل برای کیس این هدفون هم تصمیم گرفته از زبان طراحی مشابه ایرپاد پرو استفاده کند. به طور مشخص، سامسونگ به جای بهره‌گیری از طراحی مشابه نسل‌های قبلی که فاقد ساقه بود، حالا این شرکت برای گلکسی بادز ۳ به بهره‌گیری از طراحی مبتنی بر ساقه روی آورده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، در بازار هدفون‌ها بسیاری از مدل‌ها از طراحی مبتنی بر ساقه استفاده می‌کنند و گلکسی بادز ۳ دیگر طراحی خاص نسل‌های قبلی خود را از دست می‌دهد. در این میان، یکی از افشاگران کره‌ای تصویری از کیس این هدفون در سایت فروشگاهی Coupang را منتشر کرده که طراحی کیس گلکسی بادز ۳ را فاش می‌کند. این کیس، طراحی تقریبا مربعی نسل های گذشته را کنار گذاشته و به شکل مستطیلی با درپوش شفاف تبدیل شده است که به کاربر امکان مشاهده ایربادها را می دهد. ساقه هر ایرباد داخل کیس قرار می گیرد و درپوش به صورت افقی باز می شود تا ایربادها نمایان شوند.

این طراحی بسیار متفاوت از چیزی است که سامسونگ قبلاً استفاده می‌کرد، اما در عین حال آشنا به نظر می‌رسد. دلیل آن شباهت بسیار زیاد این کیس به ایرپاد پرو اپل است. شکل کیس و اندازه درپوش تقریباً یکسان است، البته با رنگ متفاوت و درپوش شفاف که همانطور که گفته شد، مورد جدیدی برای سامسونگ به حساب می‌آید.

اینکه سامسونگ بعد از سال‌ها ارائه‌ی طراحی‌های منحصر به فرد برای هدفون‌های خود حالا به الگوبرداری از اپل روی آورده، نکته جالبی محسوب می‌شود. باید ببینیم گلکسی‌ بادز‌ ۳ با چه قیمتی راهی بازار می‌شود.

منبع: ۹To5Google

نوشته تصاویر جدید گلکسی بادز ۳ شباهت به ایرپاد پرو را تایید می‌کنند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ میانرده‌هایی برای سلیقه‌های متفاوت

در دنیای پر رقابت گوشی‌های هوشمند، هر ساله مدل‌های جدید و پیشرفته‌ای به بازار عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *