تصاویر، مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های میکس فلیپ و میکس فولد 4 شیائومی را در اینجا ببینید

به تازگی شیائومی پوسترهایی از گوشی‌های تاشوی خود منتشر کرده و برخی مشخصات این دستگاه‌ها را رسانه‌ای کرده است. در تصاویر منتشر شده از گوشی‌های تاشو میکس فلیپ و میکس فولد 4، مشخصات و زمان عرضه این دستگاه‌های تاشو به صورت رسمی رسانه‌ای شده است. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

به نظر می‌آید شیائومی در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) قصد دارد با برگزاری رویدادی از دو گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کند. در پوسترهای منتشر شده از این دو دستگاه، گوشی میکس فولد ۴ و گوشی میکس فلیپ این شرکت را مشاهده می‌کنیم که اولین گوشی با طراحی صدفی شیائومی محسوب می‌شود.

تصاویر منتشر شده به ضخامت بسیار کم ۹.۴۷ میلی‌متری و وزن ۲۲۶ گرمی میکس فولد ۴ اشاره دارد. بنابراین می‌توان گفت که این گوشی تاشو بسیار نازک‌تر و سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با ضخامت ۱۲.۱ میلی‌متر و وزن ۲۳۹ گرم است.

در گزارش gizmochina آمده که سرتاسر قاب پشتی گوشی شیائومی میکس فلیپ را یک نمایشگر بزرگ پوشانده و چینش دوربین‌ها نیز به صورت عمودی است. کاربران با استفاده از برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری می‌توانند از طریق این نمایشگر به تنظیمات دوربین دسترسی پیدا کنند.

مشخصات گوشی شیائومی میکس فلیپ

در تصاویر منتشر شده دو سوراخ در فریم بالایی این دستگاه تاشو مشاهده می‌شود که احتمالاً مربوط به میکروفون و سنسور مادون قرمز (IR) باشد. در قسمت پایین دستگاه نیز اسلات سیم‌کارت، پورت USB، میکروفون و اسپیکر دیده می‌شود. گوشی میکس فلیپ در سه رنگ‌بندی مشکی، سفید و بنفش به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس فلیپ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و در کنار آن می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی نوع UFS 4.0 اشاره کرد. همچنین باید به سیستم خنک‌کننده سه بعدی برای کاهش دمای سخت ‌افزار این گوشی اشاره کرد.

گوشی میکس فلیپ به باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر سریع مجهز شده است. علاوه بر این باید به همکاری شیائومی با لایکا برای دوربین‌های این گوشی اشاره کرد. گفته می‌شود گوشی تاشوی شیائومی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و در کنار دوربین تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری مجهز شده است.

البته این گوشی‌های تاشو تنها محصولات شیائومی نخواهند بود که در این تاریخ عرضه می‌شوند و در کنار آن باید به گوشی ردمی K70 اولترا، شیائومی واچ S4 اسپرت، مچ‌بند شیائومی بند 9 و شیائومی بادز 5 نیز اشاره کرد که احتمالاً در این رویداد معرفی خواهند شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

عارف در دیدار با همتایان پیشین: درب ساختمان دولت در دوره وفاق ملی برروی شما باز است – میزان

به گزارش جماران؛ محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد