تصادف هنسی ونوم F5 با سرعت 402 کیلومتر در ساعت!

شرکت هنسی خبر از تصادف ابر خودروی ونوم F5 در سرعت فراتر از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت داده و اعلام کرده راننده از این حادثه جان سالم به در برده است.


جان هنسی با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد این خودرو که در مرکز فضایی کندی در فلوریدا تست می‌شد دچار حادثه شده اما راننده توانسته از مهلکه جان سالم به در ببرد. مؤسس این کمپانی مشهور آمریکایی خاطرنشان می‌سازد تیمش در حال تست تنظیمات آیرودینامیکی جدیدی برای F5 بوده‌اند اما داون فورس این ابر خودروی ۱۸۱۷ اسب بخاری در سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعت از بین رفته و راننده کنترل خودرو را از دست داده است. شگفت اینکه راننده خودرو بدون هیچ جراحتی خودرو را ترک کرده است. هنوز علت اصلی حادثه مشخص نشده و هنسی می‌گوید تیمش در حال بررسی داده‌ها به منظور یافتن ریشه مشکل هستند. جان هنسی در بیانیه خود گفته است:

من به تیم مهندسان و تکنسین‌های خود بسیار افتخار می‌کنم چراکه خودرویی بسیار قوی را طراحی و تولید کرده‌اند. ما همچنین از سرویس‌های اضطراری و نیروهای مرکز فضایی کندی به خاطر حضور سریع در صحنه و اطمینان از ایمنی همه تشکر می‌کنیم

هنسی از ونوم F5 به عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا که می‌تواند به‌ سرعت ادعایی ۵۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد نام برده است. البته تا زمان نگارش این خبر تلاشی برای دستیابی به‌سرعت موردبحث انجام نشده و خود هنسی هم دلیلی برای تست‌های پکیج آیرودینامیک جدید ونوم F5 اعلام نکرده است هرچند با توجه به محل انجام تست‌ها حدس می‌زنیم این پکیج به بهبود سرعت خودرو در خط مستقیم کمک خواهد کرد. همچنین خبری از شرایط خودروی تست شده یا ماهیت حادثه به بیرون درز نکرده و از چارچوب زمانی تست حداکثر سرعت هنسی نیز اطلاعی نداریم. امیدواریم خسارت وارد شده به خودرو خیلی نباشد و در آینده شاهد رکوردشکنی این ابر خودرو باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد