تشکر خرید جدید استقلال از مورایس!

میلاد زکی‌پور پس از دو فصل موفق در سپاهان و عملکرد موثری که در سمت چپ خط دفاعی این تیم داشت، قراردادش را تمدید نکرد و تصمیم به جدایی گرفت تا دوباره به استقلال برگردد و قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضاء کند.

گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ زکی‌پور که نخستین بازیکن جدا شده سپاهان در نقل و انتقالات بود و قراردادش با استقلال را امضاء کرد، با انگیزه زیاد و شرایط بهتری نسبت به گذشته دوباره به جمع آبی‌ها بازگشته و امیدوار است به روند خوبی که در سپاهان داشته، ادامه بدهد.

ژوزه مورایس طی دو فصل گذشته اعتماد ویژه‌ای به میلاد زکی‌پور داشت و امید نورافکن را به میانه زمین برد تا بتواند این بازیکن را در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند ولی در روزهایی که بحث جدایی سرمربی پرتغالی مطرح بود، زکی‌پور هم به استقلال رفت و از سپاهان جدا شد.

اکنون با اعلام خبر بازگشت مورایس به سپاهان، میلاد زکی‌پور در پیامی برای او نوشته: «آقای مورایس! متشکرم بابت اعتمادی که در دو سال اخیر نسبت به من داشتید. من هیچ‌وقت حمایت و محبت شما را فراموش نمی‌کنم. بابت همه چیز متشکر هستم. برای شما و سپاهان عزیز تمام موفقیت‌های ممکن را آرزو دارم.»


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زمان پرداخت سود سهام عدالت هنوز مشخص نیست/ سهامداران عدالت معطل واریز سود ۳ همتی دو شرکت بورسی   

ولی‌اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با «حیات» و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد