تست هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

تست هوش با ایجاد مربع: یکی از رایج ترین اشکال بازی فکری پازل چوب کبریت موضوع اخیر مورد علاقه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت داریم که می توانید آن را امتحان کنید. پازل های منطقی چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی‌های فکری هستند تا ذهن خود را به آن سرگرم کنند و تمرین ذهنی داشته باشند.

پازل های منطقی چوب کبریت اساساً پازل های بازآرایی هستند که در آنها باید چوب های کبریت را که به شکل ها یا معادله هایی چیده شده اند دوباره مرتب کنید تا معما را رفع و حل کنید. به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند. برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوش و مهارت های منطقی حل مسئله خود هستند، ما در این مقاله یکی از این پازل های چوب کبریت را داریم. به خواندن بازی فکری مخصوص نابغه ها در مجله خبری چشمک ادامه دهید تا متوجه شوید این معما چیست و سعی کنید آن را حل کنید.

شاید بپسندید: حکایت شاه عیاس و تنبه درباریان با پِهِن اسب : وقتی شاه عباش به جای تنباکو، پهن اسب روی قلیان درباریان قرار داد!

تست هوش با ایجاد مربع

ما در این بخش یکی از جالب ترین پازل های چوب کبریت را داریم که در آن باید چوب کبریت ها را دوباره مرتب کنید تا مشکل ارائه شده برطرف شود. در واقع انواع مختلفی از پازل های چوب کبریت وجود دارد. برخی از شما نیاز به جابجایی 1 چوب برای رفع معما دارند، برخی از شما باید 2 یا بیشتر چوب را جابجا کنید، و همچنین مواردی وجود دارد که ممکن است لازم باشد 1 یا چند چوب کبریت اضافه کنید یا 1 یا چند چوب کبریت را برای رفع مشکل بردارید.

شما باید راه حل را بر اساس پازل چوب کبریت که با آن روبرو هستید پیدا کنید. در تصویر زیر پازل چوب کبریت وجود دارد که باید آن را حل کنید. در تست هوش با ایجاد مربع شما باید به مربع موجود 4 چوب کبریت اضافه کنید و آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

این بازی فکری پازل چوب کبریت یکی از سخت ترین معماهایی بود که با آن برخورد کردیم، شما را به چالش این معمای چوب کبریت دعوت می کنیم. زمان شما برای انجام این آزمون تنها 8 ثانیه است.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی سه حرفی است که اگر حرف اولش را برداریم عضوی از بدن می شود!؟

.

.

.

.

 

.

.

.

تست هوش با ایجاد مربع

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شده اید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید! ما در بازی فکری مخصوص نابغه ها، یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با ایجاد مربع: پاسخ در تصویر زیر مشخص شده است. به کسانی که موفق به انجام این پازل شدهاند، تبریک می گوئیم.

شاید بپسندید: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات می دهی!؟

امیدوارم از تست هوش با ایجاد مربع استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: پلنگ برفی را در این منظره کوهستانی پیدا کنید!

داستان واقعی طلبه جوان و دختر فراری شاه : چگونه میر محمد، میر داماد شد!؟

تست هوش: کدام زن عاشق طرف مقابلش شده است!؟

چیستان: کدام میوه تمام حروف جیران رو دارد!؟

نوشته تست هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید! اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی فکری: باهوشای روابط شناس بگن کدوم آقا با این خانم نامزده؟!

بازی فکری شناسایی نامزد خانم داخل عکس: سوال این آزمون ساده است: در این تصویر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *