تریلر Concord حالت پرهیجان Trophy Hunt را نشان می‌دهد

استودیو فایرواک تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Concord را پخش کرد که به نمایش حالت Trophy Hunt می‌پردازد.

نسخه بتای بازی Concord در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۱ تیر (۱۸ تا ۲۱ جولای) دردسترس همه بازیکن‌ها قرار می‌گیرد؛ درحالی‌که پیش‌خریدکنندگان می‌توانند در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۴ تیر (۱۲ تا ۱۴ جولای) به‌سراغ تجربه آن بروند. نسخه بتای کانکورد امکان تجربه چهار حالت مختلف را برای گیمرها فراهم می‌کند و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Firewalk یکی از این حالت‌ها را با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی در توییتر به نمایش گذاشته است.

حالت Trophy Hunt در هر دو بتای Concord قابل تجربه خواهد بود. در این حالت تیم‌ها در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و برای کشتن رقبا و جمع‌آوری کارت‌های جایزه تلاش می‌کنند. بازیکن‌ها پس از مرگ کارت‌های جایزه را از خود بر جای می‌گذارند که با دریافت آن‌ها می‌توان امتیاز کسب کرد. برنده مسابقه تیمی است که پیش از پایان زمان تعیین‌شده به امتیاز مورد نیاز دست یابد. گیمرها پس از مرگ دوباره قادر به بازگشت به جریان مسابقه خواهند بود.

نسخه بتای مختص پیش‌خریدکنندگان امکان تجربه چهار نقشه Freewater ،Water Hazard ،Star Chamber و Shock Risk و سه حالت Cargo Run ،Clash Point و Trophy Hunt را فراهم می‌کند و بتای عمومی کانکورد درکنار این موارد شامل نقشه Bone Mines و حالت Area Control نیز خواهد بود. بازی Concord برای انتشار در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ اوت ۲۰۲۴) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369783-concord-gameplay-trophy-hunt-mode/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نام احتمالی دومین بسته الحاقی استارفیلد لو رفت

اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که بسته الحاقی سال آینده استارفیلد احتمالا Starborn نام دارد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد