تریلر نهایی فیلم Borderlands منتشر شد + ویدیو

فیلم Borderlands (بوردرلندز) روز نهم آگوست (۱۹ مرداد ماه) اکران می‌شود و در همین راستا کمپانی Lionsgate روز گذشته آخرین تریلر این عنوان را پیش از ورود آن به سالن‌های سینما منتشر کرده است.

این فیلم ستارگانی چون کیت بلانشت (در نقش لیلیث)، کوین هارت (در نقش رولاند)، جک بلک (در نقش Claptrap)، آریانا گرینبلات (در نقش تاینی تینا)، فلوریان مونتئانو (در نقش کریگ) و جیمی لی کرتیس (در نقش Tannis) را در اختیار دارد. اکنون که پس از سال‌ها فیلم سینمایی Borderlands به اکران خود نزدیک می‌شود، رندی پیچفورد (خالق فرنچایز) گفته در ادامه شاهد شکل‌گیری دنیای سینمایی بوردرلندز خواهیم بود و این فیلم نقطه آغاز آن است.

فیلم بوردرلندز نخستین اثر Borderlands Cinematic Universe است و شما شخصیت‌هایی را از دیگر بخش‌ها خواهید دید، که احتمالا آن‌ها را از طریق بازی‌ها بشناسید.

همچنین، در توضیحات رسمی خلاصه داستان فیلم آمده است:

لیلیث، یک جایزه بگیر بدنام با گذشته‌ای مرموز، به خانه خود یعنی پاندورا (پرهرج‌ومرج‌ترین سیاره کهکشان) بازمی‌گردد. ماموریت او پیدا کردن دختر اطلس است، یکی از قدرتمندترین افراد جهان. لیلیث برای انجام ماموریت خود مجبور می‌شود با افرادی غیرمنتظره متحد شود؛ رولاند، یک مزدور کارکشته و باتجربه؛ تاینی تینا، کریگ، تنیس و کلپ‌ترپ.

این گروه و ترکیب عجیب از افراد باید با همکاری یکدیگر با یک نژاد بیگانه و راهزنان خطرناک مبارزه کنند و به کشف برخی از شگفت‌انگیزترین رموز پاندورا بپردازند. سرنوشت تمام دنیا می‌تواند در دستان این گروه باشد، اما خب آن‌ها برای چیزی فراتر می‌جنگند: برای یکدیگر.

تریلر نهایی فیلم درست مثل تریلرهای قبلی صحنه‌های اکشن و پر زد و خورد آن را به نمایش می‌گذارد و در کنار آن شاهد لحظات و دیالوگ‌های طنز میان بازیگران هستیم. تیم بازیگری بوردرلندز با ستارگان قابل توجهی پر شده و انتظار می‌رود آن‌ها بتوانند به بهترین شکل ممکن از پس نقش‌های ویدیوگیمی خود برآیند.

بازی Borderlands 4 با همان مشکل رزیدنت ایول مواجه است؟

همان‌طور که می‌دانید این فیلم اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی بوردرلندز (ساخته استودیو گیرباکس) است. تاکنون سه بازی اصلی Borderlands روانه بازار شده و در کنار آن شاهد عرضه چند پیش‌‌درآمد، اسپین‌آف و امثالهم بوده‌ایم. سازندگان فیلم Boderlands امیدوارند با این اثر روند موفقیت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌ها را ادامه دهند و به فروش قابل توجهی دست یابند.

بوردرلندز برای موفقیت در سینما پتانسیل کافی را دارد و می‌تواند با سبک منحصر به‌فرد و طنز خود سینمادوستان بسیاری را در کنار گیمرها جذب خود کند. با این حال نمی‌توان انکار کرد که در طول سه دهه اخیر بسیاری از این اقتباس‌ها با سرنوشتی شوم و فاجعه‌بار مواجه شده‌اند. در هر حال، تقریبا دو هفته دیگر واکنش منتقدان و مخاطبان میزان موفقیت فیلم Borderlands را به ما نشان خواهد داد.

منبع: Insider-Gaming



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آنیا تیلور جوی به دنبال ایفای نقش السا در نسخه لایو اکشن Frozen

آنیا تیلوری جوی که این روزها به واسطه ایفای نقش اصلی فیلم Furiosa: A Mad …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد