تریلر معرفی Concord بخش کوچکی از بازی را نمایش می‌داد

سازندگان بازی Concord می‌گویند نباید این اثر را از روی تریلر گیم‌پلی اولیه آن قضاوت کرد، زیرا آن نمایش تنها بخش کوچکی از بازی را نشان می‌داد.

با اینکه اولین نمایش گیم‌پلی بازی Concord در رویداد State of Play سونی در ماه مه با استقبال چندان مثبتی روبه‌رو نشد و بسیاری با تردید به عناصر ظاهرا کلیشه‌ای بازی نگاه کردند، توسعه‌دهندگان بازی از آن دفاع کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند تریلری که در ماه مه نمایش داده شد، تنها برشی بسیار کوچک از کل بازی بوده است.

در مصاحبه جدیدی با رسانه VGC، کیم کرینز، مدیر آی‌پی بازی، زمانی‌که در مورد تریلر معرفی گیم‌پلی Concord و بازخوردها نسبت به آن از او سؤال شد، اطمینان داد که این اثر که برای چندین سال در مرحله ساخت بوده است، بسیار فراتر از آن چیزی است که در نمایش ماه مه نشان داده شد.

او در این رابطه گفت: «آن تریلر فقط برشی کوچک از تمام اثری است که ما سال‌ها روی آن کار کرده‌ایم. ما برای این بازی و آی‌پی خیلی هیجان‌زده‌ایم و بااشتیاق منتظر هستیم تا آن را به‌دست مخاطبان برسانیم.

من برای دیدن اینکه مخاطبان در راهنمای کهکشانی بازی غرق شوند و با قسمت‌های کوتاه و دنباله‌دار هفتگی ما، عاشق عمق شخصیت‌ها شوند، بسیار هیجان‌زده هستم. هیچ کدام از این‌ها چیزی نیستند که بشود در یک برش کوچیک از بازی به آن‌ها دست پیدا کرد.»

استودیو Firewalk و شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرده‌اند که بتای عمومی بازی Concord از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ ژوئیه (۲۸ تیر تا ۳۱ تیر) برگزار خواهد شد. بااین‌حال، افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند یک هفته زودتر، از ۱۲ تا ۱۴ ژوئیه (۲۲ تا ۲۴ تیر) وارد این بتا شوند.

بازی Concord در تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369541-concord-reveal-trailer-tiny-slice-full-experience/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess تجربه‌ای حداقل ۲۰ ساعته خواهد بود

تهیه‌کننده بازی Kunitsu-Gami، اخیراً اعلام کرده است که پس از اتمام مراحل اصلی ۲۰ ساعته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *