تریلر قسمت پایانی فصل دوم سریال House of the Dragon

تریلر قسمت آخر فصل دوم سریال House of the Dragon که هشتمین اپیزود این اثر محسوب می‌شود، شخصیت‌های اصلی از جمله رینیرا و ایموند را در حال آماده شدن برای نبرد نشان می‌دهد.

فصل دوم سریال خاندان اژدها، صحنه لشکر‌کشی سیاهان علیه سبز‌ها پس از وقایع قسمت آخر فصل اول است. این جنگ تا‌کنون تلفات زیادی را به جا گذاشته و اتفاقات متعددی را رقم زده است. در آستانه پخش قسمت ۸ که پرونده فصل دوم سریال House Of The Dragon را می‌بندد، شبکه HBO اقدام به انتشار تریلر آن کرده تا عطش بینندگان برای تماشای قسمت آخر را بیش از پیش افزایش دهد.

ادامه مطلب داستان فصل دوم سریال House of the Dragon را لو می‌دهد

با این که فصل دوم سریال خاندان اژدها در بخش‌های مختلف ضعیف عمل کرده و پایین‌تر از فصل اول قرار می‌گیرد، اما در اپیزود‌های آن شاهد بخش‌هایی مثل جنگ بین دو‌قلو‌های کارگیل، نبرد روکز رست که منجر به کشته شدن رینیس و اژدهایش یعنی میلیس شده و خیانت ایموند به اگان و زخمی شدن او هستیم.

نقد سریال خاندان اژدها | فصل دوم، قسمت پنجم

قسمت هفتم سریال House of the Dragon در حالی شروع می‌شود که رینیرا سوار بر سایرکس به دنبال اژدهاسوار جدید سیسموک می‌رود. پس از مشخص شدن هویت این فرد، رینیرا با مشورت میساریا تصمیم می‌گیرد که به کمک اژدهاسوار‌های جدید ارتش خود را تقویت کند. در چنین شرایطی که سیاهان و سبز‌ها آماده جنگ هستند، همه چیز به اپیزود هشتم و قسمت پایانی فصل دوم سریال خاندان اژدها ختم می‌شود. تریلر این اپیزود را در زیر مشاهده می‌کنید:

در شرایطی که رینیرا چندین اژدها را در کنار خود دارد، آیا قادر به شکست ایموند و وگار خواهد بود؟ در صورتی که هلینا به همراه دریم‌فایر به ایموند بپیوندد، او می‌تواند در برابر رینیرا از خود دفاع کند؟ در نبرد بین ایموند و رینیرا، دیمون چه عکس‌العملی نشان خواهد داد؟ پیش‌بینی می‌کنید که در قسمت هشتم فصل دوم سریال House of the Dragon شاهد یک نبرد هیجان‌انگیز با حضور اژدها خواهیم بود یا شبکه HBO این امر را به فصل بعدی موکول می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

معرفی شخصیت یمیر از انیمه اتک آن تایتان

در دنیای انیمه اتک آن تایتان، نام یمیر به دلیل ارتباطش با دو شخصیت مهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد