تریلر فیلم گاد آف وار با بازی راک؛ به نظرتان انتخاب راک خوب است؟!

تریلر فیلم گاد آف وار با بازی راک: هرچند که شایعات مختلفی در مورد تولید فیلم گاد آف وار توسط سونی به گوش می‌رسد، اما ظاهرا شرکت سونی چنین برنامه‌ای ندارد و برای ساخت محصولی اقتباسی، احتمالا به سراغ ساخت سریال خدای جنگ می‌رود. با این حال یکی از طرفداران در اقدامی جالب دست به ساخت تریلر فیلم گاد آف وار زده که در طی آن داوین جانسون ملقب به راک نقش روح اسپارتا را برعهده دارد. با بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تریلر فیلم گاد آف وار با بازی راک

به نقل از مجله بازار، در سال‌های اخیر تعداد اقتباس‌های ویدیو گیمی موفقی که در قالب فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلوزیونی پخش شده‌اند افزایش پیدا کرده است. از جمله این آثار می‌توانیم به سریال لست آف آس اشاره کنیم که فصل آن به طور مشترک توسط شبکه اچ بی او و شرکت سونی خلق شد و فصل دوم آن نیز در آینده از راه می‌رسد. علاوه بر این ما فیلم سینمایی گرن توریسمو را هم داشتیم که بازهم بر اساس یکی از فرنچایز‌های بزرگ پلی استیشن ساخته شده بود. همه این موارد در کنار هم باعث شدند که شایعات در مورد ساخت فیلم گاد آف وار به وجود آید تا منتظر دیدن کریتوس روی پرده‌های نقره‌ای سینما بمانیم.

اما متاسفانه تا به حال خبر موثقی درباره ساخت فیلم خدای جنگ منتشر نشده تا همه طرفداران ناامید شوند. هرچند که در این میان خبرهایی در مورد ساخت یک سریال اقتباسی هم به گوش می‌رسد، اما جزئیات زیادی حول محور آن وجود ندارد و تنها می‌دانیم که قرار است در آینده از طریق شبکه آمازون پرایم پخش شود. حال تا زمانی که اطلاعات بیش‌تری در مورد سریال مذکور منتشر شود، یکی از طرفداران در اقدامی جالب دست به ساخت تریلر فیلم گاد آف وار با بازی دواین جانسون زده است. در این تریلر ما شاهد جلوه‌های گرافیکی جذابی هستیم که کریتوس و راک را با یکدیگر ترکیب می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه این تریلر فن‌مید که توسط یک کانال یوتیوبی درست شده را ببینید:

در طی تریلر فن‌مید فیلم گاد آف وار ما دواین جانسون ملقب به راک را در قالب روح اسپارتا مشاهده می‌کنیم. ظاهرا ایده‌های فردی که تریلر را درست کرده بیش‌تر به دوره حضور کریتوس در یونان باز می‌گردد. هرچند که صحنه‌هایی از بازی گاد آف وار رگناروک در این تریلر دیده می‌شود، اما انگار بیش‌تر تمرکز آن روی میتولوژی یونان باستان قرار دارد. همان‌طور که در ویدیو مذکور مشاهده کردید راک در مورد رسیدن به نوک قله المپ صحبت می‌کند و می‌گوید که اگر خدایان بخواهند جلوی او را در این مسیر بگیرند همگی خواهند مرد. خب طبیعتا قله المپ به اسطوره‌شناسی یونان باز می‌گردد و هیچ ربطی به نورث و اسکاندیناوی ندارد.

آیا دواین جانسون بدرد این نقش می خورد؟

ادمین کانال Darth Trailer در کپشن این ویدیو توضیح می‌دهد که اسم اصلی این اثر فیلم گاد آف وار: ریشه‌ها (God of War: origins) است و در طی آن کریتوس به دنبال انتقام از خدایان می‌گردد. ظاهرا خدایان یونانی در این تریلر به کریتوس خیانت می‌کنند و روح اسپارتا هم در صدد سلاخی کردن آن‌ها و گرفتن انتقام بر می‌آید. آنتاگونیست اصلی این داستان خیالی آرس، خدای جنگ پیش از کریتوس، است و در برخی از صحنه‌های تریلر می‌توان رگه‌هایی از حضور زئوس را هم مشاهده کرد؛ خدای خدایان یونان که نقش پررنگی در فلاکت و بدبختی‌های روح اسپارتا داشت.

اما فکر کنم شما هم با دیدن این تریلر متوجه شدید که که داوین جانسون یا همان راک زیادی برای گرفتن نقش کریتوس مناسب نیست. هرچند که این ستاره هالیوودی و عضو معروف WWE بدنی عضلانی و بزرگ مانند کریتوس دارد، اما جنبه‌های دیگرش اصلا شبیه او نیست. برای مثال صدای دواین جانسون به هیچ وجه در حد کریتوس عمیق و خشن به نظر نمی‌رسد و می‌تواند از ابهت نهایی این شخصیت افسانه‌ای بکاهد. ما در حال حاضر نمی‌دانیم که شرکت سونی و آمازون چه بازیگری را برای کریتوس در سریال گاد آف وار در نظر می‌گیرند، منتها فقط امیدواریم که این بازیگر دواین جانسون نباشد.

نوشته تریلر فیلم گاد آف وار با بازی راک؛ به نظرتان انتخاب راک خوب است؟! اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۱۰ روش خنک و مرطوب کردن هوای خانه

مرطوب و خنک کردن هوای خانه: هوای خشک در فضای منزل مشکلات تنفسی را تشدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *