تریلر فیلم رد دد ردمپشن با بازی هنری کویل؛ سوپرمن در قالب آرتور مورگان

در حالی که بسیاری از ما دوست داریم شاهد ساخت فیلم رد دد ردمپشن و یک اقتباس سینمایی درست حسابی باشیم، شرکت راک‌استار حالا حالاها چنین برنامه‌ای ندارد. به همین خاطر یکی از خود طرفداران دست به کار شده و تریلر فیلم Red Dead Redemption را ساخته و هنری کویل را در قالب آرتور مورگان به تصویر کشیده است.

ساخت فیلم سینمایی GTA یا Red Dead Redemption در چند وقت اخیر حسابی داغ شده و حتی اعضای خود شرکت راک‌استار نیز به آن واکنش نشان داده‌اند. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد فضای اینترنت مانند یک بمب منفجر می‌شود و طرفداران برای تماشای چنین آثاری در سالن سینما لحظه‌شماری خواهند کرد. اما خب ظاهرا این اتفاق قرار نیست هیچ زمانی رخ دهد. به گفته دن هاوزر، یکی از موسسین و اعضای سابق راک‌استار، این شرکت دوست ندارد کنترل فرنچایزهای محبوب خود را به استودیوهای فیلمسازی دهد و خودش روی آن‌ها کنترلی نداشته باشد. بدین ترتیب بهتر است حداقل برای الان فکر ساخت فیلم رد دد ردمپشن و جی تی ای را از ذهن خود بیرون کنیم.

چرا تا به حال فیلم جی تی ای و رد دد ردمپشن ساخته نشده است؟

ولی خب در چنین شرایطی آرزو کردن خلاف نیست و پرداختن به آن می‌تواند فوق‌العاده لذت بخش باشد. ادمین کانال یوتیوب Smasher هم ظاهرا در این باره با ما هم نظر است و ساخت ویدیو در مورد پروژه‌های معرفی نشده را به شدت دوست دارد. حال او در جدیدترین ویدیو خود تریلر نسخه لایو اکشن فیلم رد دد ردمپشن را درست کرده که از قضا حسابی هم مورد توجه طرفداران قرار گرفت. سازنده ویدیو از هنری کویل دوست داشتنی برای شخصیت اصلی داستان استفاده کرده که واقعا هم گزینه فوق‌العاده جذابی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در ادامه این تریلر فن‌مید جذاب را تماشا کنید:

پیش از پرداختن به هر موضوعی باید دوباره تاکید کنیم که این تریلر توسط طرفداران ساخته شده و هیچ ربطی به شرکت راک‌استار و آثار رسمی آن ندارد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که اکثر صحنه‌های به کار برده شده به سریال ۱۸۸۳ مربوط است که فضایی وسترنی با محوریت گاوچران‌ها دارد. در این میان از یک سری تصاویر اضافی نظیر بازسازی چهره هنری کویل با استفاده از هوش مصنوعی هم استفاده شده تا حال و هوای وسترنی‌تری به نتیجه نهایی تعلق بگیرد.

هنری کویل برای ایفای نقش در فیلم رد دد ردمپشن واقعا ایده‌آل است

همان‌طور که احتمالا خودتان متوجه شدید صدای آرتور مورگان هم در تریلر فیلم رد دد ردمپشن به گوش می‌رسد که برای طرفداران بازی اصلی مانند یک موسیقی هنری می‌ماند. در طرفی دیگر کانال یوتیوبی Smasher از هنری کویل به عنوان بازیگر نقش آرتور مورگان استفاده کرده که جدا هم انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. در واقع اگر راک‌استار تصمیم بگیرد یک روز دست به ساخت چنین فیلمی بزند استفاده از هنری کویل به عنوان بازیگر شخصیت اصلی می‌تواند حسابی جذاب باشد و طرفداران را به وجد آورد.

پختن غذای معروف کمپ رد دد ردمپشن ۲ در دنیای واقعی

البته اگر بخواهیم به غیر از هنری کویل بازیگر دیگری را برای نقش آرتور مورگان در نظر بگیریم گزینه‌های جذاب دیگری هم وجود دارد. یکی از مواردی که در قسمت کامنت‌های ویدیو نیز به آن اشاره شد به استفاده از تام هاردی محسوب می‌شود. تام هاردی با کارنامه کاری درخشان خود نشان داده که از پس هرکاری بر می‌آید و می‌تواند حتی در یک فیلم بد مانند ونوم هم حسابی بدرخشد. اما اگر بخواهم به شخصه یک گزینه احتمالی را در نظر بگیرم باید به اسم کریس پرت اشاره کنم. کریس پرت پیش از این در فیلم‌های وسترنی حضور درخشانی داشته و احتمالا بتواند با جذابیت هرچه تمام‌تر شخصیت آرتور مورگان را در فیلم رد دد ردمپشن به تصویر بکشد.

منتها همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم شرکت راک‌استار فعلا برنامه‌ای برای ساخت چنین فیلمی ندارد؛ مگر اینکه نظر خود را در آینده تغییر دهد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess تجربه‌ای حداقل ۲۰ ساعته خواهد بود

تهیه‌کننده بازی Kunitsu-Gami، اخیراً اعلام کرده است که پس از اتمام مراحل اصلی ۲۰ ساعته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *