تریلر فن‌مید فیلم لایو اکشن انیمیشن شگفت‌انگیزان؛ حضور اسکارلت جوهانسون

مجموعه انیمیشن شگفت‌انگیزان تا به حال حسابی موفق عمل کرده و یکی از معروف‌ترین انیمیشن‌های تاریخ محسوب می‌شود. ولی با این شرایط هیچکس تا به حال به سراغ ساخت نسخه لایو اکشن آن نرفته است. به همین دلیل یکی از طرفداران دست به ساخت تریلر لایو اکشن The Incredibles زده است که در طی آن چهره‌های شناخته شده‌ای نظیر اسکارت جوهانسون و جیمی فاکس به چشم می‌خورند.

انیمیشن شگفت‌انگیزان به خاطر ایده جذاب خود که به یک خانواده با قدرت‌های ابرقهرمانی مربوط می‌شود، با وجود تنها دو نسخه محبوبیت زیادی به دست آورده است. در این خانواده پنج نفره همه اعضای قدرت‌های ابرقهرمانی خاص خود را دارند و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر کامل می‌شوند. منتها همان‌طور که می‌دانید فرنچایز The Incredibles هیچ وقت از حالت انیمیشن خارج نشد و تا به حال نسخه لایو اکشن خاصی از آن ساخته نشده است. ولی خب با پیشرفت فناوری می‌توانیم ببینیم که اگر یک روز این اتفاق رخ می‌داد نتیجه نهایی چگونه می‌شد.

با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

یک کانال یوتیوبی که با نام Multiverse of Movies فعالیت می‌کند به تازگی یک تریلر فن‌مید منتشر کرده که به انیمیشن شگفت‌انگیزان مربوط می‌شود. این کانال همواره به تریلرهای مفهومی می‌پردازد و ایده‌هایی که در سر طرفداران وجود دارد را به تصویر می‌کشد. حال سازنده این ویدیوها به تازگی دست به ساخت تریلر نسخه لایو اکشن The Incredibles زده که در آن چهره‌های شناخته شده‌ای نظیر کوین جیمز و اسکارلت جوهانسون به چشم می‌خورند. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو جذاب را مشاهده کنید:

علاوه بر کوین جیمز و اسکارلت جوهانسون که به ترتیب نقش آقای شگفت‌انگیز و الستیگرل را ایفا می‌کنند چهره‌های شناخته شده دیگری نیز به چشم می‌خورند. اگر با دقت به ویدیو دقت کرده باشید می‌بینید که میلی بابی براون به عنوان وایوت پار، جیکوب ترمبلی به عنوان دش پار، جیمی فاکس به عنوان فروزون، هلنا کارتر به عنوان ادنا، نیل پاتریک هریسون به عنوان سندروم، شارلیز ترون به عنوان میراژ، تامی لی جونز به عنوان ریک دیکر و استیو کارل هم به عنوان گیلبرت هاف انتخاب شده‌اند. البته اگر روزی این اتفاق رخ دهد و نسخه لایو اکشن انیمیشن شگفت‌انگیزان ساخته شود بدون شک کنار هم قرار دادن این ستاره با توجه به دستمزدهای بالا به شدت سخت است.

انتخاب اسکارلت جوهانسون در نقش الستیگرل هوشمندانه به نظر می‌رسد

پیکسار ساخت انیمیشن شگفت انگیزان ۳ را تایید کرد

اما آیا امکان دارد که یک روز شاهد نسخه لایو اکشن The Incredibles باشیم؟ در حال حاضر هیچگونه شایعه، خبر یا حدس و گمانی در مورد چنین پروژه‌ای وجود ندارد و انگار این اتفاق (حداقل به این زودی‌ها) رخ نخواهد داد. البته شرکت دیزنی در سالیان اخیر نشان داده که از ساخت نسخه لایو اکشن انیمیشن‌های معروف استقبال می‌کند و شاید بتوانید این فرنچایز را هم در میان آن‌ها قرار دهیم. ولی در این میان باید به یک نکته ظریف اشاره کنیم: آثاری که استودیو پیکسار سازنده آن محسوب می‌شوند دچار چنین سرنوشتی نخواهند شد. پیت دکتر که یکی از سران Pixar به شمار می‌رود پیش از این اظهار کرد که آن‌ها هیچ علاقه‌ای برای تبدیل انیمیشن‌های خود به فیلم‌های لایو اکشن ندارند. پس بهتر است امیدهای خود را در این باره به عدد صفر نزدیک کنیم.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

با باندل دیگر نگران Inventory ماینکرفت نباشید!

آیتم باندل در ماینکرفت با اینکه سال‌ها پیش معرفی شد، اما تا کنون نتوانسته بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد