تریلر فصل پنجم بازی کالاف دیوتی موبایل با نام Digital Dusk؛ دیستوپیا از نوع COD

با به پایان رسیدن چهارمین فصل کالاف دیوتی موبایل در روزهای آینده نوبت به فصل جدید این شوتر محبوب موبایلی با نام Digital Dusk می‌رسد. این فصل جدید که مانند همیشه محتویات، سلاح‌ها و نقشه‌های جدیدی به همراه دارد گیمرها را به یک محیط دیستوپیایی و تاریک می‌برد.

شرکت اکتیویژن درست مانند همیشه و برای جذاب نگه داشتن کالاف دیوتی موبایل قصد دارد موج جدیدی از محتویات جدید را راهی این اثر محبوب کند. این موج جدید که در قالب فصل پنجم و با نام Digital Dusk منتشر می‌شود، حال و هوایی سایبرپانکی و تخیلی دارد که مخاطبین را به یک آینده دیستوپیایی می‌برد. اما پیش از آنکه به جزئیات این فصل جدید بپردازیم باید بدانید که Digital Dusk در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۳ (۲۲ مه) ساعت ۳:۳۰ بامداد در دسترس قرار می‌گیرد.

اسکور استریک جدید کالاف دیوتی موبایل با نام RC-XD؛ یک ماشین کنترلی انفجاری

فصل پنجم بازی Call of Duty Mobile مانند همیشه یک بتل‌پس مفصل و پرمحتوا دارد که در قالب دو نسخه رایگان و پریمیوم (پولی) در دسترس قرار می‌گیرند. در بتل‌پس فصل جدید جوایزی نظیر اسکین اپراتورها، بلوپرینت‌ها، سی پی، اسکین سلاح‌ها و… دیده می‌شود. در حالی که می‌توانید با استفاده از نسخه رایگان چندین جایزه به دست آورید، در صورت خرید نسخه پولی بتل‌پس به حجم به مراتب بیش‌تری از جوایز و آیتم‌های تزئینی دست خواهید یافت. شما می‌توانید در ادامه تریلر فصل پنجم بازی را مشاهده نمایید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

اما مهم‌ترین جایزه‌ای که در نسخه رایگان بتل‌پس این فصل دیده می‌شود به سلاح Machine Pistol مربوط است. این پیستول که ظاهر آن آدم را به یاد نیمه اول قرن بیستم می‌اندازد، با قابلیت‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد و ظاهرا یک سلاح اتوماتیک محسوب می‌شود. علاوه بر این ماشین پیستول جایزه‌های رایگان دیگری نظیر چند اسکین، بلوپرینت سلاح‌ها، والت کوین‌ها و… در بتل‌پس رایگان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به دست آورید. همان‌طور هم که مشخص است در صورت رفتن به سراغ نسخه پریمیوم یا پولی بتل‌پس به جوایز نفیس‌تر و بیش‌تری خواهید رسید.

فصل جدید COD: Mobile شامل یک نقشه جدید با نام Frequency است

اما نکته حائز اهمیت دیگری که باید به آن اشاره کنیم به نقشه جدید بخش چندنفره بازی کالاف دیوتی موبایل با نام Frequency مربوط می‌شود. این نقشه که اولین بار در بازی Call of Duty: Black Ops IV مشاهده شد برای اولین بار راه خود را به COD: Mobile باز می‌کند. این نقشه که در دل کوهستان‌ها قرار دارد در واقع شامل چندین پایگاه جاسوسی می‌شود که با هدف جاسوسی طراحی شده‌اند.

راستی باید به یک رویداد جدید با نام Fractured Facility هم اشاره داشته باشیم. در فصل Digital Dusk جامعه بشری از هم گسیخته شده و طبق گفته خود سازندگان تنها اپراتورهای حرفه‌ای و با مهارت می‌توانند زنده بمانند. گیمرها در قالب رویداد Fractured Society یک سری ماسک به صورت می‌زنند و باید در مناطق خطر (Danger Zone) به دنبال مهمات و وسایل بگردند. حال اگر چالش‌های روزانه را تکمیل کنید و ماسک خود را ارتقا دهید می‌توانید به مناطق خطرناک‌تری بروید و در نتیجه جوایز ارزشمندتری به نام خود بزنید.

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

تاریخ عرضه کالاف دیوتی بلک اوپس جنگ خلیج فارس و بسته الحاقی استارفیلد لو رفت

علاوه بر موارد ذکر شده و درست مانند همیشه چالش‌های مختلفی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد تا بتوانید با تکمیل آن‌ها امتیاز بیش‌تری به دست آورید و به سمت سطوح بالاتر بتل‌پس بروید. اگر هم جزو طرفداران حالت Ranked هستید توانایی این را دارید با جدی گرفتن بازی وارد مبارزات جدی‌تر شوید و در مقابل حرفه‌ای‌ترین‌ها قرار بگیرید. فصل پنجم کالاف دیوتی موبایل با نام Digital Dusk در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Call of Duty


برترین بازی‌های ۲۰۲۴ با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر رزیدنت اویل 1 ریمیک با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5

در این نقطه از تاریخ حدود سه دهه از عرضه اولین نسخه فرنچایز رزیدنت اویل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *