تریلر فصل دوم بازی مرکب بازگشت به میدان مسابقه را نشان می‌دهد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. رسانه کامینگ‌سون گزارش داد که این تریلر شروع دوباره مسابقه مرگبار را نشان می‌دهد. فصل دوم سریال بازی مرکب در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته می‌شود، اما طرفدارها برای تماشای فصل سوم و پایانی باید تا زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فصل دوم Squid Game می‌خوانیم: «بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب مصرانه به‌دنبال یافتن مسئول برگزاری مسابقه است تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. گی-هون با ثروت حاصل از این پیروزی، جست‌وجوی خود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.»

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش، دوباره در فصل دوم سریال Squid Game باز خواهند گشت. ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن از بازیگران جدیدی به‌شمار می‌آیند که به فصل دوم سریال بازی مرکب پیوستند.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/400308-squid-game-season-2-trailer/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویدیو| هایلایت گزینه جنجالی استقلال به قصد دلربایی از هواداران

به رغم یهودی بودن کوجو، مهاجم غنایی، قرقیز که مدنظر استقلال است عده‌ای به نیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد