تریلر سریال House of the Dragon وقایع فصل دوم را نشان می‌دهد

هم‌زمان با پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال House of the Dragon (خاندان اژدها)، تریلر جدیدی از این اثر منتشر شده که بخش‌هایی از داستان را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که از اولین قسمت فصل دوم سریال خاندان اژدها مشخص شده است، اوضاع در وستروس قرار نیست آرام باشد. در این فصل ملکه رینیرا تارگرین و پادشاه اگان تارگرین دوم وارد جنگی بزرگ می‌شوند. پس از آن که ایموند تارگرین به کمک اژدهایش یعنی وگار، پسر رینیرا به نام لوسریس را به قتل می‌رساند، کل هفت پادشاهی در مقابل هم قرار می‌گیرند. 

نگاهی به امتیازات و نقدهای فصل دوم سریال خاندان اژدها

در تریلر جدید سریال House of the Dragon لحظات مهم از فصل دوم نمایش داده می‌شود. از اعلان جنگ اگان دوم گرفته تا بی‌اعتمادی رینیرا به دیمن. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این تریلر، جمله‌ای است که سر کرستون کول در ثانیه‌های پایانی به زبان می‌آورد. این شخصیت در تازه‌ترین تریلر فصل دوم سریال خاندان اژدها می‌گوید: «ما جنگ را به اژدها سپرده‌ایم». این جمله بدان معنا بوده که واقعه رقص اژدها شروع شده است. تریلر مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

داستان سریال House of the Dragon بر اساس رمان Fire & Blood، اثر جرج آر آر مارتین، ساخته شده است. این اثر به لحاظ زمانی، ۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال Game of Thrones را به تصویر می‌کشد. در فصل دوم شاهد جنگ خونین بین جناح سبز‌ها و سیاهان هستیم که به ترتیب برای پادشاه اگان دوم و ملکه رینیرا می‌جنگند. این فصل کوتاه‌تر از فصل اول بوده و ۸ قسمتی خواهد بود.

سریال خاندان اژدها برای فصل سوم تمدید شد

سریال خاندان اژدها مجموعه بزرگی از بازیگران را شامل می‌شود. در این اثر مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین، اولیویا کلارک در نقش ملکه آلیسنت هایتاور، اما دآرسی در نقش ملکه رینیرا تارگرین، ریس ایفانز در نقش سر آتو های‌تاور، فابین فرانکل در نقش سر کریستون کول، تام گلین-کارنی در نقش پادشاه اگان تارگرین دوم و ایوان میچل در نقش شاهزاده ایموند تارگرین ظاهر شده‌اند.

نظر شما در مورد فصل دوم سریال House of the Dragon و تریلر جدید آن چیست؟ آیا از طرفداران خاندان اژدها بوده و از شروع فصل جدید آن هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

انیمه Oshi no Ko ؛ تیتراژ ابتدایی و انتهایی فصل دوم

بالاخره روند پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko از روز گذشته شروع شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *