تریلر رونمایی از بازی EA Sports FC 25 با شعار همه چیز برای تیم + تاریخ عرضه

شرکت الکترونیک آرتز درست مانند آنچه که وعده داده بود امروز در تاریخ ۲۷ تیر از اولین تریلر بازی EA Sports FC 25 رونمایی کرد. در این تریلر که بیش‌تر یک سری صحنه سینمایی را به تصویر می‌کشد شاهد گرافیک پیشرفته بازیکن‌ها و جزئیات چهره‌ها و حرکات ایشان هستیم.

شرکت الکترونیک آرتز در چند روز گذشته از کاور نسخه استاندارد و نسخه آلتیمیت ادیشن بازی EA Sports FC 25 رونمایی کرد که در هر دو آن‌ها جود بلینگام، ستاره انگلیسی باشگاه رئال مادرید، در مرکز توجه قرار داشت. این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد در ۱۷ ژوئیه یا ۲۷ تیر اطلاعات بیش‌تری در مورد شبیه‌ساز فوتبال جدید خود منتشر کند. حال آن‌ها به حرف خود عمل کردند و با عرضه یک تریلر جدید به صورت رسمی از اف سی ۲۵ رونمایی به عمل آوردند. شما می‌توانید در ادامه این تریلر جذاب را مشاهده کنید:

بازی EA FC ۲۵ به صورت رسمی معرفی شد
اگر به تماشای تریلر پرداخته باشید می‌فهمید که شرکت الکترونیک آرتز تصاویر زیادی از گیم‌پلی را به نمایش نمی‌گذارد؛ چرا که بیش‌تر تمرکز موجود به صحنه‌های سینمایی مربوط است. این صحنه‌ها که احتمالا صرفا توسط موتور گرافیکی فراست‌بایت درست شده‌اند و نمایانگر بازی اصلی نیستند، ستاره‌های جوان و بزرگ دنیای فوتبال را به تصویر می‌کشند که در حال رقابت و رویارویی با یکدیگر هستند.

بیش‌تر صحنه‌های موجود در این تریلر سینمایی هستند و محصول نهایی را نشان نمی‌دهند

همان‌طور که خودتان فهمیده‌اید جود بلینگام به عنوان ستاره اصلی روی کاور بازی EA Sports FC 25 در نظر گرفته شده است. این تریلر هم بیش‌تر از هر فرد دیگری تمرکزش را روی ستاره انگلیسی تیم رئال مادرید می‌گذارد که یکی از نامزدهای جدی و احتمالی توپ طلای سال جاری به شمار می‌رود. البته در این تریلر می‌توان چهره‌های معروف دیگری نظیر فده والورده، فیل فودن و پپ گواردیولا را مشاهده کرد که در حال جنب و جوش و تلاش برای غلبه بر تیم حریف هستند.

جود بلینگام روی کاور EA FC ۲۵ قرار خواهد گرفت

طبق اطلاعات رسمی بازی EA FC 25 قرار است در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ (۲۷ سپتامبر) منتشر شود. حال افرادی که به پیش خرید این بازی بپردازند یک سری جوایز ویژه را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند که احتمالا به بخش آلتیمیت تیم مربوط می‌شوند. علاوه بر این در صورت پیش خرید بازی می‌توانید حدودا هفت روز زودتر به سراغ بازی بروید و آن را تجربه کنید. انتظار می‌رود که اطلاعات بیش‌تری در مورد ویژگی‌های جدید بازی در هفته‌های آتی در دسترس قرار گیرند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


بازی PES چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کونامی به عرضه Metal Gear Solid 4 در پلتفرم‌های مدرن واکنش نشان داد

نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده بازی‌های Metal Gear Solid در کونامی در واکنش به سؤالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد