تریلر جدید Darkest Dungeon 2 عرضه بازی برای ایکس باکس را تایید می‌کند

سازندگان Darkest Dungeon 2 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشتند که تاریخ عرضه بازی روی ایکس باکس را مشخص می‌کند.

بازی نقش‌آفرینی و نوبتی Darkest Dungeon 2 هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. استودیو رد هوک گیمز چندی پیش تایید کرد Darkest Dungeon 2 ابتدا به‌صورت کامل روی کامپیوترها عرضه می‌شود و با تأخیر برای کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه رده‌بندی سنی بازی در برزیل نشان داد عرضه نسخه کنسولی چندان دور نیست و پس از آن رد هوک گیمز از نسخه‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ بازی رونمایی کرد.

حالا توسعه‌دهنده تریلر تازه‌ای از بازی Darkest Dungeon 2 را پخش کرده است تا عرضه آن روی ایکس باکس را اعلام کند. با تایید رد هوک گیمز، این بازی چند هفته دیگر و همزمان با نسخه پلی استیشن و نینتندو سوییچ روی پلتفرم ایکس باکس هم عرضه می‌شود. نسخه کامل این بازی به‌همراه بسته الحاقی The Binding Blade در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکن‌های ایکس باکس می‌توانند به‌مانند سایر کاربران کنسولی از هم‌اکنون به پیش‌خرید بازی بپردازند.

بازی Darkest Dungeon 2 درحال‌حاضر برای کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۳ (۱۵ ژوئیه ۲۰۲۴) روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. استودیو سازنده کمپین مستقل و جدید بازی به‌نام Kingdoms را تا اواخر امسال اضافه می‌کند.

دانلود از آپارات


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369554-darkest-dungeon-2-launch-xbox/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چرا پلی استیشن 5 بازی‌ها را بهتر از ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌کند؟

علی‌رغم اینکه ایکس باکس سری ایکس، روی کاغذ مشخصات سخت‌افزاری بهتری نسبت به پلی استیشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *