تریلر جدید فصل دوم سریال آرکین منتشر شد + ویدیو

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال آرکین منتشر کرده که در قالب آن می‌توانید بخش‌هایی از این اثر هیجان‌انگیز و جنگ بین وای و جینکس را مشاهده کنید.

سریال Arcane یکی از بهترین آثار تاریخ تلویزیون است که میلیون‌ها طرفدار آن برای شروع فصل دوم آن لحظه‌شماری می‌کنند. فصل اول این اثر که در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شده، خیلی زود توانست تحسین گسترده مخاطبان و منتقدین را به دست بیاورد. اهمیت فصل جدید از آن جهت بالا رفته که شبکه Netflix تایید کرده سریال آرکین با فصل دوم به پایان رسیده و فصل سومی در کار نخواهد بود. به همراه تایید این خبر غافلگیر‌کننده، شبکه مذکور تریلر جدیدی از سریال Arcane منتشر کرده است.

اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال آرکین منتشر شد

در قالب تازه‌ترین تریلر فصل دوم سریال آرکین می‌توانید نگاهی گذرا به وقایع بعدی این اثر و چگونگی ادامه داستان بعد از سکانس کلیف‌هنگر قسمت آخر فصل اول داشته باشید. در فصل جدید سریال Arcane شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی یعنی جینکس و وای، به همراه کیتلین و اکو هستیم. همچنین هنرمندانی از جمله هیلی استاینفلد و الا پورنل برای تکرار نقش‌های خود بر‌می‌گردند. تریلر جدید فصل دوم سریال Arcane را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

پایان سریال آرکین در فصل دوم، به معنای کنار گذاشته شدن دنیای League of Legends نیست. کریستین لینک، خالق سریال Arcane، اشاره کرده که کار روی این اثر موجب شده سازندگان به ساخت داستان‌های جدیدی از دنیای لیگ اف لجندز علاقه‌مند شوند. در حال حاضر مشخص نیست که چنین آثاری چه ماهیتی داشته و چه زمانی به نمایش گذاشته خواهند شد.

پایان‌بندی فصل دوم سریال آرکین به لحاظ احساسی ویرانگر خواهد بود

فصل دوم سریال Arcane قرار است در روز نا‌معلومی از ماه نوامبر ۲۰۲۴ (بازه زمانی آبان تا آذر ۱۴۰۳) از طریق شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. نظر شما در مورد این اثر و تریلر جدید آن چیست؟ آیا پایان سریال آرکین در فصل دوم موجب ناراحتی شما شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فصل سوم انیمه Mushoku Tensei به صورت رسمی تایید شد

محمد صادق شجاعی ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ انیمه Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation یکی از آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *