تریلر جدید بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 با محوریت محیط بازی؛ اکشن و خونریزی خالص

به تازگی یک تریلر جدید از طریق کانال یوتیوب فرنچایز وارهمر منتشر شده که به بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 مربوط می‌شود. در این تریلر کوتاه با سیاره جذاب کاداکو روبرو می‌شویم که داستان بازی در آن جریان پیدا می‌کند.

بازی بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 که جزو آثار مورد انتظار سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. حال سازندگان برای اینکه هیجان موجود حول این اثر را زیاد کنند و اطلاعات بیش‌تری به طرفداران بدهند یک تریلر جدید منتشر کرده‌اند. این تریلر جدید ما را به سیاره‌ای با ناک کاداکو (Kadaku) می‌برد که داستان بازی در آن جریان پیدا خواهد کرد؛ یک سیاره بی‌رحم و زیبا که قرار است در دل آن شاهد حجم زیادی از خونریزی باشیم.

ترکیب مجموعه Gears of War و Fallout در بازی Warhammer ۴۰,۰۰۰: Space Marine ۲

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 که عضوی از فرنچایز وارهمر ۴۰,۰۰۰ محسوب می‌شود، قرار است یک تجربه اکشن تمام عیار ارائه دهد. این بازی ترکیبی از سبک شوتر سوم‌شخص و هک-اند-اسلش است و تمرکز خود را روی سلاخی دشمنان و خونریزی در بیش‌ترین حد ممکن قرار می‌دهد. داستان Space Marine 2 در دو سیاره کاداکو وآواراکس جریان پیدا می‌کند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. حال در تریلر جدیدی که اسودیو Saber Interactive منتشر کرده می‌توانیم با سیاره اول که کاداکو نام دارد بیش‌تر آشنا شویم. شما می‌توانید در ادامه این تریلر جذاب را ببینید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

با توجه به صحنه‌های که در تریلر مشاهده کردیم کاپیتان دمترین تایتوس، شخصیت اصلی بازی، به همراه هم‌رزم‌های خود وارد این سیاره بی‌رحم و خشن می‌شود. حال شما کنترل این شخصیت را به دست می‌گیرید و وظیفه دارید Tyranidها (موجودات عجیب و کشنده دنیای وارهمر ۴۰,۰۰۰) را بکشید و نسل‌شان را از سیاره مذکور محو کنید. البته که این ماموریت به این سادگی‌ها نخواهد بود؛ چرا که کاداکو یک سیاره با جنگل‌های انبوه و مرداب‌های متعدد است که به خودی خود یک نوع دشمن برای تایتوس و سایر سربازهای امپراطوری محسوب می‌شوند.

تمام موجودات و گیاهان این سیاره فقط جنازه شما را می‌خواهند

اما این سیاره از آنچه که در ابتدا به نظر می‌رسد هم خطرناک‌تر است. با توجه به آنچه که در تریلر جدید بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 می‌بینیم سطح سیاره کاداکو توسط گیاهان و موجودات بومی آن هم پر شده که هدفی به غیر از کشتن و سلاخی کاپیتان تایتوس ندارند. اما محیط این کره آنقدرها هم بکر و دست نخورده نیست؛ چرا که می‌توان قلعه‌های متروکه امپراطوری را در برخی نقاط آن مشاهده کرد.

معرفی گرافیکی‌ترین بازی‌هایی که باید تجربه کنید

با وجود تمامی این تهدیدها و خطرها گیمر باید به دل سیاره مورد بحث بزند و با کلی خونریزی و مبارزه بیگانه‌های موجود در آن را به صورت کلی نابود کند. البته که شخصیت اصلی بازی به هیچ وجه دست و پا بسته نیست و با سلاح‌ها و قدرت‌های شخصی خود می‌تواند در مقابل یک سپاه ایستادگی کند. قدرت‌های کاپیتان تایتوس و تعداد زیاد Tyranidها که به سمت وی یورش می‌برند صحنه‌هایی حماسی و اکشن را به وجود می‌آورد که واقعا هیجان انگیز به نظر می‌رسند. بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور سال جاری برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Overwatch 2 Season 11 برای کامپیوتر

نسخه کامل Battle.net & SteamBackup | جدیدترین ورژن 28 جون 2024 بازی کامپیوتر Overwatch 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *