تریلر جدید بازی Avowed جنبه‌های مختلف این اثر را نشان می‌دهد

بازی Avowed اثری نقش‌آفرینی و اول شخص از Obsidian Entertainment است که در تاریخ نا‌معلومی منتشر خواهد شد. در جریان رویداد Xbox Games Showcase 2024 تریلر جدید این بازی منتشر شد.

ایکس باکس تعداد زیادی از بازی‌های فرست پارتی دارد که در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد. به منظور معرفی این آثار و نمایش جنبه‌های مختلف آن‌ها، رویداد Xbox Games Showcase 2024 برگزار شده است. یکی از آثار حاضر در رویداد مذکور، محصول استودیو Obsidian Entertainment یعنی بازی Avowed است که از مدت‌ها پیش مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

اولین گیم پلی بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد

تریلر جدید بازی Avowed، لوکیشن‌های مختلف این اثر را نشان می‌دهد که از تنوع بالایی بر‌خوردار هستند. با این وجود، تمرکز اصلی ویدیو مذکور روی مبارزات، سلاح‌ها و انواع دشمنان است. علاوه بر این، در تریلر جدید بازی Avowed وعده‌های بزرگی به بازیکنان داده می‌شود. بر این اساس بازیکنان آزادی عمل داشته و می‌توانند ماجراجویی خود را طبق انتخاب‌هایی که انجام می‌دهند، دنبال کنند. تریلر جدید بازی Avowed را در زیر مشاهده می‌کنید:

تریلر جدید بازی Avowed

استودیو Obsidian Entertainment سابقه طولانی در زمینه ساخت بازی‌های RPG دارد

بازی Avowed قرار است در فصل پاییز امسال روی کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شود. در زمان نگارش این مطلب تاریخ انتشار این اثر به صورت دقیق مشخص نشده است. نظر شما در مورد محصول جدید Obsidian Entertainment چیست؟ آیا این اثر نقش‌آفرینی توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۸ بازی جذاب از دنیای فرنچایز کال آو دیوتی برای تازه‌واردها

سری بازی‌های کال آو دیوتی همیشه به عنوان فرنچایزی محبوب شناخته شده‌اند. این سبک از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *