تریلر جدید انیمه The Suicide Squad Isekai شخصیت ددشات را نشان می‌دهد

استودیو Wit در تازه‌ترین تریلری که از محصول جدید خود یعنی انیمه The Suicide Squad Isekai منتشر کرده، به سراغ شخصیت ددشات رفته است.

انیمه جوخه انتحار ایسکای که قرار است به عنوان یکی از آثار فصل تابستان امسال به نمایش گذاشته شود، تعدادی از خشن‌ترین و بی‌رحم‌‌ترین شخصیت‌های دنیای دی سی را در کنار هم قرار داده و آن‌ها را وارد فضایی متفاوت می‌کند. در حالی که تاریخ دقیق شروع پخش این اثر هنوز اعلام نشده، اما استودیو ویت و شرکت برادران وارنر تریلر‌هایی متعددی با محوریت معرفی کاراکتر‌ها منتشر کرده‌اند. در همین راستا تریلر جدیدی از انیمه The Suicide Squad Isekai منتشر شده که روی شخصیت ددشات تمرکز دارد.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

گروه سویساید اسکواد برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ معرفی شد و از همان ابتدا شخصیت ددشات یکی از اعضای اصلی آن بود. در حالی که کاراکتر‌های هارلی کوئین، کینگ شارک، پیس‌میکر و کلی‌‌فیس اخیرا به گروه The Suicide Squad پیوسته‌اند، اما فلوید لاوتون یکی از اولین اعضای این گروه است که توسط آماندا والر انتخاب شده. مهارت‌های ددشات موجب شده‌اند که او بتواند مدت زیادی در قالب گروه جوخه انتحار زنده بماند و تا به امروز یکی از مهم‌ترین اعضای گروه مذکور در کمیک‌ها و خارج آن‌ها باقی مانده است. تریلر جدید انیمه The Suicide Squad Isekai را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

در حالی که هنوز گویندگان نسخه دوبله انگلیسی انیمه سویساید اسکواد ایسکای معرفی نشده‌اند، اما در نسخه ژاپنی صداپیشگی شخصیت فلوید لاوتون توسط ریگو یاماگوچی انجام شده است. طرفداران انیمه این هنرمند را به واسطه حضور در تیم تولید Boruto: Naruto Next Generations ،Edens Zero ،Mobile Suit Gundam: The Witch From Mercury و Undead Unluck می‌شناسند. از آن جایی که جوخه انتحار هیچ ترسی از کشتن شخصیت‌های اصلی ندارد، باید ببینم ددشات تا چه زمانی می‌تواند در دنیای ایسکای زنده بماند.

تریلر جدید انیمه The Suicide Squad Isekai منتشر شد

داستان انیمه The Suicide Squad Isekai در شرایطی جریان دارد که شهر گاتهام پر از جرم و جنایت است. در این وضعت آماندا والر، رئیس سازمان A.R.G.U.S، گروهی از جنایتکاران و خلافکاران شناخته‌شده را برای انجام یک ماموریت خاص در کنار هم قرار می‌دهد. این افراد عبارتند از: هارلی کوئین، ددشات، پیس‌میکر، کلی‌فیس و کینگ شارک. اما این افراد پیش از آن که ماموریت خود را کامل کنند، وارد یک قلمروی ماورایی با حضور اژدها و انواع موجودات افسانه‌ای می‌شوند.

نظر شما در مورد تریلر جدید انیمه The Suicide Squad Isekai با محوریت شخصیت ددشات چیست؟ آیا این اثر جزو انیمه‌های مورد‌انتظار شما بوده؟ نظرات خود را با ما در این باره در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *