تریلر تازه فصل دوم انیمه Tower of God منتشر شد + ویدیو

بالاخره انیمه برج خدا قرار است با فصل جدیدی برگردد. حال در آستانه پخش تابستانی فصل دوم، تریلر تازه‌ای از انیمه Tower of God منتشر شده است.

با پایان فصل بهار، زمان آن رسیده که انیمه‌های فصل تابستان ۲۰۲۴ شروع به پخش کنند. این بدان معنا بوده که مجموعه گسترده‌ای از آثار جدید به نمایش گذاشته خواهد شد. در کنار این آثار، برخی از محبوب‌ترین انیمه‌های چند سال اخیر با فصل جدید خود بر‌می‌گردند. یکی از این آثار، انیمه Tower of God است که از پایان فصل اول آن چهار سال می‌گذرد. فصل دوم این اثر با محوریت یک آرک داستانی جدید، حاوی شخصیت‌های تازه‌ای خواهد بود.

تاریخ دقیق پخش فصل دوم انیمه Tower of God اعلام شد؛ انتشار پوستر جدید

فصل دوم انیمه تاور اف گاد اقتباسی از آرک داستانی Return of the Prince، از وب‌تون مشهور S.I.U است. این آرک ۶ سال پس از وقایع فصل اول را به تصویر می‌کشد. انیمه برج خدا دقیقا در زمانی بر‌می‌گردد که طرفداران آن از صبر کردن خسته و از تماشای ادامه آن نا‌امید شده بودند. تریلر جدید فصل دوم انیمه Tower of God به خوبی نشان می‌دهد که با چه تجربه‌ای مواجه خواهیم شد. در کنار نمایش بخش‌هایی از داستان، تازه‌ترین تریلر انیمه تاور اف گاد حاوی آهنگ تیتراژ ابتدایی این اثر به نام RISE UP، اثر گروه NiziU، است. این تریلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

فصل دوم انیمه Tower of God در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ (۷ ژوئیه ۲۰۲۴) در ژاپن و به صورت اختصاصی از طریق سرویس کرانچی‌رول در سایر مناطق جهان پخش خواهد شد. بر‌خلاف فصل اول که توسط استودیو Telecom Animation Film ساخته شده بود، وظیفه تولید فصل دوم را استودیو The Answer Studio بر‌عهده دارد. در این اثر تایچی ایچیکاوا (صداپیشه بم در فصل اول) در نقش جو ویوله گریس، یوما اوچیدا (صداپیشه مگومی فوشیگورو در انیمه جوجوتسو کایسن) در نقش جا وانگنان، سایومی واتابه در نقش یون ییهوا و سائوری هایامی (صداپیشه یور فورجر در انیمه Spy × Family) در نقش لاهل صداپیشگی کرده‌اند.

محبوب‌ترین انیمه های پخش شده در دهه اخیر

فصل اول انیمه برج خدا در سال ۲۰۲۰ در قالب ۱۳ اپیزود به نمایش گذاشته شد. پس از پایان‌بندی این فصل، بسیاری امیدوار بودند خیلی زود فصل دوم به نمایش گذاشته شود. اما این خواسته طرفداران تا سال جاری محقق نشد. در فصل دوم انیمه تاور اف گاد، شخصیت جو وانگنان را در حالی می‌بینیم که قادر به عبور از طبقه بیستم نیست. پس از بارها شکست، او در سفر خود با فردی مرموز و قوی به نام ویوله آشنا می‌شود. جو از ویوله دعوت می‌کند تا متحد شده و چالش‌های بعدی را در کنار هم پشت سر بگذارند.

نظر شما در مورد فصل دوم انیمه Tower of God و تازه‌ترین تریلر آن چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و مشتاقانه منتظر بازگشت و شروع فصل جدید آن هستید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *