تریلر تازه انیمه Dandadan به نمایش گذاشته شد؛ انتشار پوستر

انیمه Dandadan اثری مورد‌انتظار بوده که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین تجربه‌های سال ۲۰۲۴ را دارد. با نزدیک شدن به زمان پخش این اثر، تریلر و پوستر جدید آن منتشر شده است.

در سال ۲۰۲۴ شاهد بازگشت تعدادی از انیمه‌های محبوب سال‌های گذشته هستیم. با این حال چندین اثر جدید در سال جاری به نمایش گذاشته خواهند شد که اقتباسی از مانگا‌های مشهور بوده و در بین انیمه‌های مورد‌انتظار رتبه بالایی دارند. یکی از این آثار که هیاهوی زیادی به پا کرده، انیمه Dandadan است. فضا و داستان خاص این اثر و ساخته شدن توسط استودیو Science Saru موجب شده‌اند که افراد بسیاری چشم انتظار پخش آن باشند. به تازگی تریلر و پوستر جدید انیمه Dandadan منتشر شده است.

انیمه Dandadan معرفی شد؛ اثر تازه سازندگان انیمه اسکات پیلگریم

در قالب تریلر جدید اثر مذکور می‌توانید بخش‌های از داستان و شخصیت‌های مختلف آن را ببینید. با این حال بخش اعظم تریلر جدید انیمه Dandadan روی شخصیت‌های اصلی یعنی کن و مومو متمرکز شده است. به همان اندازه که این اثر فضای رنگارنگ و به نظر شادی دارد، می‌تواند به شکلی تاریک دنبال شده و نبرد‌های حماسی را به تصویر بکشد. علاوه بر مشاهده پوستر، از طریق لینک زیر می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید:

تریلر جدید انیمه Dandadan

انیمه Dandadan یکی از عجیب‌ترین آثار چند سال اخیر است

در حالی که انیمه Dandadan هنوز شروع نشده، اما توجهات بسیاری را از سوی مخاطبان و سرویس‌های استریم به خود جلب کرده است. سرویس‌های نتفلیکس و کرانچی‌رول موفق شده‌اند که حق پخش انیمه مذکور را به دست بیاورند. همچنین شرکت GKIDS به عنوان ناشر بسیاری از آثار مشهور صنعت انیمه، سه اپیزود اول را در سینما اکران خواهد کرد.

پوستر و تریلر جدید انیمه Dandadan منتشر شد

انیمه Dandadan بر اساس مانگا مشهوری به نویسندگی و تصویر‌گری یوکینوبو تاتسو ساخته شده است. روند چاپ این مانگا از سال ۲۰۲۱ شروع شده و پس از انتشار ۱۴ جلد هنوز ادامه دارد. مومو یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه مذکور است که به وجود ارواح باورد دارد. در مقابل کن که مومو او را اوکارون صدا می‌کند، به وجود فضایی‌ها معتقد است. رقابت بین این دو در نهایت به اثبات وجود فضایی‌ها و ارواح منجر می‌شود. از این لحظه زندگی آن‌ها تغییرات مختلفی را تجربه می‌کند.

نظر شما در مورد تریلر و پوستر جدید انیمه Dandadan چیست؟ آیا برای شروع پخش این اثر هیجان‌زده هستید؟ آیا انیمه مذکور در بین آثار مورد‌انتظار شما وجود دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *