تریلر تازه‌ای از فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شد + ویدیو

در آستانه شروع فصل دوم انیمه محبوب و مورد‌انتظار Oshi no Ko، استودیو Doga Kobo تریلر تازه‌ای از این اثر منتشر کرده است.

اوشی نو کو به شکل غافلگیر‌کننده‌ای به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین انیمه‌های سال ۲۰۲۳ تبدیل شد. محبوبیت جهانی این اثر موجب شد که استودیو Doga Kobo فصل دوم آن را تایید و شروع به ساخت کند. فصل دوم انیمه Oshi no Ko که دنیای شهرت و زندگی به عنوان یک فرد مشهور را از زاویه‌ای متفاوت و تاریک به تصویر می‌کشد، در اوایل ماه آینده میلادی شروع به پخش خواهد کرد. برای آن که طرفداران اوشی نو کو بدانند در فصل جدید با چه مواردی مواجه می‌شوند، تریلر تازه‌ای از این اثر منتشر شده است.

تریلر جدیدی از فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شد؛ اعلام تاریخ پخش

فصل اول انیمه Oshi no Ko نه تنها به حدی موفق عمل کرد که فصل دوم آن تایید و فروش مانگا به شکل قابل‌توجهی بالا رفت، بلکه شرایطی را به وجود آورده که آمازون به سراغ ساخت اقتباس لایو اکشن از آن برود. این فیلم قرار است در سال جاری پخش و داستان آن در قالب سریال تلویزیونی دنبال خواهد شد. با توجه به موفقیت‌های آثار لایو اکشن اقتباسی مثل One Piece ،Fullmetal Alchemist و Avatar: The Last Airbender، جای تعجب نیست که محتوای مشابهی بر اساس اوشی نو کو ساخته شود.

در حال حاضر جزئیات زیادی از فصل دوم انیمه Oshi no Ko اعلام نشده است. به همین دلیل مشخص نیست که این فصل چند اپیزود داشته و آیا چندین آرک داستانی اقتباس شده یا سازندگان تنها به یک آرک محدود می‌شوند. در حال حاضر تنها می‌دانیم که استودیو Doga Kobo همچنان وظیفه تولید انیمه اوشی نو کو را بر‌عهده داشته و صداپیشه‌های اصلی برای تکرار نقش خود بر‌می‌گردند. تریلر تازه فصل دوم انیمه Oshi no Ko را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

انیمه اوشی نو کو داستان یک ستاره جوان به نام آی هوشینو را روایت می‌کند که برای به دنیا آوردن مخفیانه فرزند خود به کلینیکی در حومه مراجعه می‌کند. گورو آمیمیا، پزشک این کلینیک و از طرفداران آی، به او اطمینان می‌دهد که فرزند را بدون هیچ مشکلی به دنیا خواهد آورد. اما پیش از این عمل، یکی از طرفداران افراطی آی دست به قتل گورو می‌زند. همچنین یکی از بیماران کلینیک که او هم طرفدار آی است، از دنیا می‌رود. گورو و سارینا به عنوان فرزندان آی یعنی آکوآ و روبی به زندگی بر‌می‌گردند. اما زندگی شاد آن‌ها با بازگشت طرفدار افراطی و این بار قتل آی از بین می‌برود. پس از این اتفاق آکوآ سوگند می‌خورد که قاتل آی و پدرش را پیدا کند.

انتشار پوستر جدید انیمه Oshi no Ko به مناسبت سالگرد پخش

فصل دوم انیمه Oshi no Ko قرار است از روز ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ ژوئیه ۲۰۲۴) شروع به پخش کند. نظر شما در مورد این اثر و تریلر تازه آن چیست؟ آیا از طرفداران انیمه اوشی نو کو بوده و بی‌صبرانه منتظر شروع پخش اپیزود‌های جدید آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *