تریلر انیمه بتمن نینجا ۲؛ مقابله شوالیه تاریکی با لیگ یاکوزا

شرکت برادران وارنر نخستین پوستر و تیزر تریلر انیمه Batman Ninja vs. Yakuza League را در نمایشگاه Anime Expo به اشتراک گذاشت.

مدتی قبل شرکت Warner Bros. Japan اعلام کرد که مشغول تولید دنباله انیمه Batman Ninja (بتمن نینجا) است. اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر تیزر تریلر جدیدی از انیمه Batman Ninja vs. Yakuza League (بتمن نینجا دربرابر دارودسته یاکوزا) را در جریان نمایشگاه Anime Expo پخش کرده است. این تیزر کوتاه شوالیه تاریکی و رابین را به نمایش در می‌آورد که باید با اعضای لیگ یاکوزا مقابله کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

جومپی میزوساکی و شینجی تاکاگی سکان هدایت Batman Ninja vs. Yakuza League را در دست دارند و کازوکی ناکاشیما فیلم‌نامه این انیمه را قلم زده است. تاکاشی اوکازاکی وظیفه طراحی شخصیت‌ها و یوگو کانو وظیفه تولید موسیقی انیمه را برعهده دارند. کوئیچی یامادرا نیز دوباره برای صداپیشگی شوالیه تاریکی بازمی‌گردد. در این دنباله بتمن و رابین به مقابله با نسخه ثانویه برخی از متحدان خود نظیر آکوامن، فلش و زن شگفت‌انگیز در ژاپن فئودال می‌پردازند.

انیمه Batman Ninja به کارگردانی جومپی میزوساکی در ماه آوریل ۲۰۱۸ به‌شکل دیجیتالی در آمریکا منتشر شد. در خلاصه داستان این انیمه می‌خوانیم: «بتمن به‌همراه متحدان و مخالفانش از شهر مدرن گاتهام به ژاپن فئودال فرستاده می‌شوند.» کوئیچی یامادرا، واتارو تاکاگی، آی کاکوما، ریه کوگیمیا، هوچو اوتسوکا، تاکه‌هیتو کویاسو، دایسوکه اونو، یوکی کاجی، آکیرا ایشیدا، کنگو کاوانیشی، جونیچی سووابه و آتسوکو تاناکا ازجمله صداپیشه‌های انیمه بتمن نینجا بودند.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369633-batman-ninja-vs-yakuza-league-teaser/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن منتشر شد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Superman منتشر شده است که در آن می‌توانیم شاهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *